Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rozen zijn rood, Is toch niks geks? Vrouwen zijn net typex, Eerst zijn ze je type, Dan zijn ze je ex. Rozen zijn rood Om mee te beginnen. De betekenis van KNVB: Krijgt Nooit Voetbaltalent Binnen Rozen zijn rood, Echt overal. De betekenis van IKEA: Ik Koop Er Afval |
| reactie 317
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Rozen zijn rood, Typex is wit, Stop toch nu, Met al dat gevit!! ( fictie ) |
| reactie 318
|
|
|
Rozen zijn rood, Sneeuw is wit. Sinds wanneer, Is de een afkorting gevit?? o_O |
| reactie 319
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Jij zegt dat ik je verliet, Ik heb jou niet verlaten, Sorry, pf, ik snap je niet ( 2 eerste zinnen verzonnen) |
| reactie 320
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Rozen zijn rood, Zijn blaadjes kort, ADIDAS, afkorting van, Alle Domme Idioten Doen Aan Sport |
| reactie 321
|
|
|
Rozen zijn rood, Ze kunnen meuren. AMSTEL staat voor: Amaturistisch Merk Sterk Tegen Echte Likeuren Rozen zijn rood, Ze staan in de wei. Amstel: 100% alcoholvrij. Rozen zijn rood, Geel is de banaan. Wist je al dat WIBRA betekent: Wij Idioten Bieden Rotzooi Aan |
| reactie 322
|
|
|
Mijn tranen zijn zwart, Mijn woede is rood, Alles deed ik voor je, Dat is wat ik je bood (fictie) |
| reactie 323
|
|
|
Woede is zwart, Liefde is rood. Verdriet is groot, Zwart is de dood. |
| reactie 324
|
|
|
Jou ogen zijn zwart, De mijne wit, Sukkel, Zo die zit ! (Fictief) |
| reactie 325
|
|
|
Jouw ogen zijn wit, De mijne zwart. Mijn hart is puur, Het jouwe zwart! (fictief!!) |
| reactie 326
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Ik had in het begin toen ik topic aanmaakte, had ik niet verwacht dat het zo populair topic zou worden. Dank jullie wel! en ga vooral zo door Gr, TimL |
| reactie 327
|
|
|
Rozen groeien door, Deze topic ook. Graag gedaan hoor, Maar even tussen door, Eist je dat ik je van een km afstand ook al rook? |
| reactie 328
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
You say you need love. So you came crawling to me. You're love is the flame. My heart is the rose. You wanne burn my dying rose, Just so you know there is someone close? |
| reactie 329
|
|
|
I never come crawling to you, I never want to burn a rose. I never come crawling to a bird, You are wird, like a goose. I need love, But I wanna say. If you give me love, I throw you far away. I need love, From some-one special in my life. 'cause without her, There was a rope on my neck, Or blood on the knife. (als ik je afbitch, srry daarvoor dan, maar ik hoef alleen liefde van mensen uit mijn omgeving) |
| reactie 330
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Roses are red, I hate knifes that are cheap. Blood is running out of wounds. Just to scare of the sheeps. (Wtf! Wie zegt dat ik het over jou had? Het kwam in me op. Het is voor niemand bedoelt!) |
| Naar boven | |