Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 256
|
|
|---|---|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Rozen zijn rood Ze geven vraagt lef Bloeit hier iets mooi Tussen Esmee en PF? |
| reactie 257
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hopen op een open, Rode roos. Ik kan wel eeuwig blijven wachten, Want het was de weg, Van de violen die ik koos. @Reiziger, er bloeit een blauwe viool of een rode roos. Ik heb al een vriendin dus waarom zou ik? |
| reactie 258
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Rozen zijn rood, Een wild paard is niet tem, Ik heb geen lief, Maar daarom ook niet hem!? Hij is gewoon een vriend, Er kan niets bloeien via een computer PC, Ben heel ff weg, Moet naar 't wc |
| reactie 259
|
|
|
Een vriend via pc, Die roos is uit koers. Volgens mij is Reiziger, Toch een tikkeltje jaloers. Rozen zijn rood, Viooltjes zijn ook niet blauw. De wc na gebruik, Ruikt nog beter dan jou! |
| reactie 260
|
|
|
Rozen zijn rood, Vind je dat IK een wc geur heb? Da's gemeen, Pas op voor een mep |
| reactie 261
|
|
|
Mep me dan, Als je kan. Jouw geur van de wc, Spoel ik door de plee. Gemeen ben ik wel vaker, Soms gemeen keer twee. En mep vanuit België naar Friesland? Wat een blooper! You've made my day! |
| reactie 262
|
|
|
Loop naar de hel rode roosjes, Graag gedaan, Ik ben vandaag echt zo krom in mijn gedachten, Net een banaan ! |
| reactie 263
|
|
|
Waarom zijn bananen krom? Waarom zijn roosjes rood. Waarom zijn viooltjes blauw? Waarom vraag ik waarom? |
| reactie 264
|
|
|
Waarom? Omdat je aandacht zoekt, En hopend, Dat je succes boekt ! |
| reactie 265
|
|
|
Ik hoef geen succes te boeken, Enkel meel bij de bakker vandaan. Sorry, Ben de melige weg weer ingegaan. |
| reactie 266
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Rozen zijn rood, Lavandel is paars, Ik ben moe, Nu is uit, Mijn kaars... |
| reactie 267
|
|
|
De levenskaars wordt korter, De draad wordt dunner van het leven. Totdat ik sterf, Zal ik nog alles geven. |
| reactie 268
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Roses are red, Violets are blue. I like colours. Oh and I like you. I like singing I like to bitch. I'm in to spiritual stuff. Like a wiccan witch. |
| reactie 269
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Roses are red, Violets are blue, Your'e hair is stinky, Use damn shampoo ! |
| reactie 270
|
|
|
@Hardboy: Burn that damned witch! Burn that ugly thing! Burn that fucking witch! Why can't he stop with sing?! Burn that when it's shining! Burn that when it's dark! Burn that alive! And feed to the shark! (slecht geslapen = slecht humeur) |
| Naar boven | |