Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 226
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Je hebt een rare vorm, Van roze tot paars, Dat een bloem water nodig heeft, Lap je aan je laars, Lievelingsbloem, Met een zalige geur, 'Esmée, die bloem stinkt' Dat krijg ik erbij, van dat gezeur, Hyacint in het paars, Of soms blauw, Bwa, wat voor water wil je? Koud of lauw? |
| reactie 227
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Koud water graag, Deze hyacint heeft dorst. En als je het maar laat, Dat je over mijn wortels morst! |
| reactie 228
|
|
|
Roses are red, Red is our blood, I'm bad, And you are good .. |
| reactie 229
|
|
|
Rozen zijn rood, Zonnebloemen, Zijn wat gelig. Ja, sorry hoor! Ben weer wat, Stuifmelig. Rozen zijn rood, Rood als jouw bloed. Krijg nou de violen! Tuurlijk ben je goed! |
| reactie 230
|
|
|
Rozen zijn rood, Mijn ogen zijn zwart, Misschien wel goed, Maar niet zo goed als die van Da Vinci Leonard .. |
| reactie 231
|
|
|
Da Vinci? Mussolini moet je hebben! Kunstenaar met zwaard, Rozen rood bloed vloeit eruit. (ben wat chagrijnig) |
| reactie 232
|
|
|
Mussolini? Naar Dali moet je opkijken, Dat is nu eens en man, Waarop je wilt lijken (qua kunst dan |
| reactie 233
|
|
|
Opkijken naar Dali? Dali is al wat gedaald. Gedaald in een graf, Als een zonnebloen, Die van de regen baalt. De zonnebloemen van Van Gogh, Of het zelfportret van Rembrandt. Ik hou het liever bij mijn gedichten, En de schilderijen in Nederland. Tuurlijk zijn zijn werken mooi, Maar zijn schilderijen kunnen niet gekker. Op hem wil ik lijken, maar ik lijk er totaal niet op, Op school noemen ze me A.Schwarzenegger. B-) |
| reactie 234
|
|
|
Hahahaha !!! Lol Ik ben verliefd op Dali's kunst, Wil net zo schilderijen kunnen maken, Maar verveel me nu dood, Zit uit verveling een beetje te slaan tegen mijn kaken |
| reactie 235
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Rozen zijn Rood, Viooltjes zijn blauw, Je kunt je niet voorstellen, Hoeveel ik van je hou!!! <3 |
| reactie 236
|
|
|
De roos is rood, Om hem heen vliegt een mug. Na dat kamp daar, Welkom terug! Rozen zijn rood, Of was je dat alweer vergeten? Wie zijn billen brandt, Heeft op het fornuis gezeten. Rozen zijn rood, Zonnebloemen geel. Wie het glazen muiltje past, Leeft in een sprookje. Wie hem niet past, Blijft reëel. Rozen zijn rood, Varkens houden van wroeten. Wie het muiltje past, Wordt voor 1 acond prinses. Wie hem niet past, Heeft gewoon te grote voeten. Rozen zijn rood, Een strand vol schelpen. Kan het helpen, Dat ik wil helpen. Rozen blijven rood, Tot in de eeuwige dagen. Een ouderwetse heks, Vraagt een stofzuiger als cadeau. Een moderne heks, Zou een stofzuiger vragen. Een roos is rood, En knakt als je hem buigt. De APPLE-stofzuiger, Het enige apparaat van APPLE, Dat NIET zuigt. Daar komt de bloemen-ambulance, Die rode roos is helemaal stuk. Ik zeg altijd maar gewoon, Gelukkig bestaat er ongeluk. Rozen zijn rood, Die les is zo wijs. Engels bij de Fransen, Is als hutspot met ijs. Dat gaat gewoon niet samen. Het enige Franse Engels spreken ze op reis. Twee zinnetjes: 'Only pay in cash, please', En 'Who goes around, should pay the mainprice' Rozen zijn rood, Jagen doe je met een bugs. Amsterdam is net de Tour du France, Veel mensen op de fiets zitten onder de drugs. Rozen zijn rood, Zwart na de brand. De baas beloofde, Gouden bergen. Die zag ik inderdaad, Aleen wel aan zijn kant. Mijn vriendin belde me gister op, 'Neem een rode roos mee, Er is niemand thuis!' Even bij de bloemist aangeweest, En dan snel weg van mijn hut. Ik kom er aan, en wat denk je? Er was inderdaad niemand thuis, De trut! Jongen: 'Zou jij vioolblauwe sokken dragen, Zonder het hebben van voeten?' Meisje: 'Natuurlijk niet! Hoe zou dat nou moeten?!' Jongen: 'Daar dacht ik ook al over na, Maar als je dat zo onlogisch vindt, Waarom draag je dan een BH?' Rozen zijn rood, Voor wie die zin nu nog niet kent. Wat je ook in je leven doet, Vergeet nooit wie je echt bent. Rozen zijn rood, En ze zijn zo klein. Wat voor jou waarheid is, Kan voor de ander, Een grove leugen zijn. Rozen zijn rood, Ook na het breken. Men zou pas echt schrikken, Als men in plaats van hun gezicht, Hun persoonlijkheid, In de spiegel heeft bekeken. Als je iets wilt breken, Breek dan niet het rozenrode hart. Daar is er maar 1 van, Leert de les. Breek dan iemands botten, Daarvan zijn er 206. Rozen zijn rood, Dat zeggen ze massaal. Mijn hond is wat kattig. Ik werd van plaspaal, Omgedoopd naar krabpaal. Rozen zijn rood, Of zal ik zwijgen. Het onweert al een tijdje, In mijn maag, Het wordt tijd, Om dat stil te krijgen. |
| reactie 237
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Je moet een heerlijke grote duim hebben waar je leuke teksten uit zuigt! |
| reactie 238
|
|
|
>.< lol Rozen zijn rood, Mijn ogen blauw, Weet je, ik Il je even zeggen, Zal er altijd zijn voor jou |
| reactie 239
|
|
|
@Henk, Rozen zijn rood, Metal dobyou play louder. Die grote duim van mij, Is net zo groot als die van een kabouter. Ik heb gewoon veel fantasie. Die mij tegemoet kust. Wil je ze lenen voor je lachprikkels? Vraag het, en het mag gerust. Die blauwe viooltjes, Knakken als ze buigen. Als ik de APPLE-stofzuiger ging gebruiken, Kon ik wel zuigloos blijven zuigen. @Esmée, Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw. Bedankt dat je er voor me bent, Maar hetzelfde geldt voor jou. |
| reactie 240
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Rozen zijn meestal rood, Viooltjes zijn meestal blauw, Maar jouw hart, is alleen gemaakt van zwaar lood! Roses are red, Violets are blue, You can not imagine, how much i love you!! |
| Naar boven | |