Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 286
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Roses are pink, Violets are blue I think, I love you........... |
| reactie 287
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Boys play Minecraft, Girls play Howrse, If you ask me, you love this game, I'll say: of course! |
| reactie 288
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Roses are red, Red such a shame. Please play with me, I want to play a game. |
| reactie 289
|
|
|
Roses are red, I'm playing Exploders, Maybe you hate it, Maybe you love it, I love it, Just a little bit . |
| reactie 290
|
|
|
Exploders nooit van gehoord, Weet niet wat her is. Wel Internet Explorer, Snel internet is wat ik mis. -_- |
| reactie 291
|
|
|
http://www.speeleiland.nl/exploders.htm Bommen in elkaar weg leggen, Wel grappig eigenlijk, Daar ga ik weer, Met al mijn gezijk, Bloed is rood, Auto races lang, Carma Free, spel met races en veel bloed, Maar ben echt niet bang ;D |
| reactie 292
|
|
|
Misschien wordt je dat wel, Als je het zelf hebt gezien. Wedden dat jouw gil nog te horen is, Na een kilometer of tien? |
| reactie 293
|
|
|
(Bedoel je dat spel?) Rozen zijn rood, Ik ga even gamen, Wth? Ik ga niet wenen ! |
| reactie 294
|
|
|
Ik bedoel het rozenrode bloed, Dat uit de lichamen vloeit. Levensecht en zonder stoppen, Wie heeft er met zijn messen geknoeid? |
| reactie 295
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
levenssappen vloeien nu de rozen bloeien terwijl de stam zich hervindt die gesneden was door de wind altijd zullen ze herrijzen om ons de weg te wijzen |
| reactie 296
|
|
|
Rozen zn rood, Mijn bloed is zoet, Had jij ooit gedacht, Dat bloed zo goed doet? |
| reactie 297
|
|
|
Rozen zijn soms roos, Violen zijn blauw Als je het internet uittrekt, Maak je mij boos! |
| reactie 298
|
|
|
Sorry, Net iets te laat. Komt die rode kleur op je kop, Omdat de roos zijn kleur aflaat? |
| reactie 299
|
|
|
Rozen staan in de wei, Viooltjes staan in je tuin, Pf, gaat dat gedichtje over mij?? |
| reactie 300
|
|
|
Blauw is de zee, Sterk is de mui. Ging over jou, Was in een stuigmelige bui. |
| Naar boven | |