Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bad night, Bad day, Is it true? Is it true what you say? God damn it, Emma can't stop talking ! |
| reactie 272
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Emma en stilte gaat niet samen, Net als rozen en een bed. Emma doet na een tijdje pijn aan je oren, En de rozen worden geplet. |
| reactie 273
|
|
|
Rozen verwelken, Schepen vergaan, _____ Voor mij blijf je altijd bestaan <3 |
| reactie 274
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
PF is gemeen net zoals bijen, Die op rode rozen gaan zitten |
| reactie 275
|
|
|
Ik ben niet altijd aardig, Ik ben niet altijd gemeen. Ik zie het even niet meer zitten, Laat me even alleen. |
| reactie 276
|
|
|
Sorry, Ik flipte even uit, Het komt door de geur van de bloemen, Die bloemen met de kleur van een spruit |
| reactie 277
|
|
|
Spruiten? Gadverdamme! Waar in rozennaam moet ik dan eten. Mij aan de spruitjes? Dat kun je wel vergeten! |
| reactie 278
|
|
|
Mijn bloed is rood, Mijn hart is zwart, Pf, als er iets is, vertel het maar, Vertel me niet hoe het leven is, vreselijk hard |
| reactie 279
|
|
|
Rozen zijn rood geworden, Velen gingen heen. Esmée, wel goed bedoelt hoor, Maar dit bewaar ik liever voor mij en mij alleen. |
| reactie 280
|
|
|
Is geen probleem, Maar we wouden even zeggen: Ons hart is van puur goud, We willen graag mensen helpen, Waar men van houdt |
| reactie 281
|
|
|
Geheimen voor jezelf, Geheimen om te delen, Ik snap het Patros, Ik snap het, zoals velen ... |
| reactie 282
|
|
|
Sorry voor die valse toon, Sorry voor die gevoelige snaar. Ik moet maar eens les nemen, In het spelen van een gitaar. |
| reactie 283
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
de bij vloog voorbij hij koos geen enkele roos het zoemen bleef maar hangen als een stil verlangen |
| reactie 284
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn paars, :p Jij bent een gek wezen, Zo iets raars! |
| reactie 285
|
|
|
Roses are red, Normal is boring, If you are normal, You're just a thing .. |
| Naar boven | |