Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 1051
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jaja, dat doet Nederland weer gewoon |
| reactie 1052
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Maandag 18: 00 tegen Chili :p Hoe gaat het eigenlijk met jou Nathan? |
| reactie 1053
|
|
|
Oke, ben benieuwd |
| reactie 1054
|
|
|
Ik ook :p Ik kijk ook bijna nooit tv, heb wel 24/7 mijn laptop en/of mobiel bij me *verslaafd*... |
| reactie 1055
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Spanje heeft z'n seizoen ook niet echt volgens mij |
| reactie 1056
|
|
|
Tja ach, dat hoort erbij. 2 jaar geleden verloor Nederland telkens op het EK |
| reactie 1057
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mijn buurman is zo kwaad erover. Hij heeft een hekel aan Nederland. Maar jah, hij is Spanjaard, begrijpelijk :') Niet dat ik echt voetbalfan ben, maar NL en B vind ik het leukste om te zien xD |
| reactie 1058
|
|
|
Waarom heeft hij een hekel aan Nederland? En waarom is hij er zo kwaad erover? Het is maar een spel? |
| reactie 1059
|
|
|
Ja waarom? Een van de liefste meisjes van de wereld woont er! *uhum* :p Iemand dit gemist: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/06/schokvideo_schoft_trapt_school.html |
| reactie 1060
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jah, echt niet normaal gewoon! -,-" - "Fucking satanist!" Sinds wanneer ben je een Satanist als je naar een Christelijke black metalband luistert? |
| reactie 1061
|
|
|
Ja man, echt een ongelofelijke apenkop Wel goed dat het meisje zich niet liet doen, ook al heeft het weinig uitgehaald.. Nog een bericht van zinloos geweld.. www.telegraaf.nl/binnenland/22760729/__Scholieren_geschorst_na_video__.html |
| reactie 1062
|
|
|
Dat filmpje heeft letterlijk mijn dag verpest en mijn humeur naar min 1000 gehaald. En dan nog een filmpje van een meisje wat de ander van haar fiets sleurt en slaat en trapt. Gewoon .. De link naar het filmpje doet mijn humeur al zakken. |
| reactie 1063
|
|
|
Sorry Esmée... Was alleen zo ongeveer bij mij om de hoek... Ook gewoon die voorbijgangers die niets doen... |
| reactie 1064
|
|
|
Lisanne, ik weet dat je daar in de regio woont, maar was dat echt letterlijk om de hoek, of paar straten verder..? En die voorbijgangers tja, meestal zal het wel uit angst zijn, dat die niks doen.. |
| reactie 1065
|
|
|
Het is niet jou fou ofzo, ik had de link en het filpje al een par keer gezien ^^ En echt, om je hoek? Ahh :-/ Het is gewoon zo wreed, ik snap niet hoe iemand dat kan doen |
| Naar boven | |