Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 1066
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
3 straten verder van waar ik op dit moment ben... Ik snap het ook niet, als je iemand niet mag, besteed er dan gewoon geen aandacht aan. Wat haalt dit nou uit? |
| reactie 1067
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nou, in iedergeval negatieve publiciteit en een hoop scheldende reacties... |
| reactie 1068
|
|
|
Patros, dat zeker ja... Goedemiddag! |
| reactie 1069
|
|
|
Goeiemiddag! Vanmiddag en vanavond naar Dock'em Open Air! Finally!! |
| reactie 1070
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedemiddag Veel plezier Patros Gisteravond de Nacht van Vlaanderen gewandeld, 21 km. Was erg leuk, om 2 uur was ik weer thuis. Ben nog moe trouwens, vandaag hele dag thuisblijven |
| reactie 1071
|
|
|
Veel plezier Patros! Lekker bezig Nathan! Hij kan echt goed zingen btw, hij is knap |
| reactie 1072
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Veel plezier, Patros - Ennnnn dan blijkt dat je wéér mensen kunt gaan verliezen. Dat een paar idioten aan mijn jongere zusje gaan vragen of ik snij. Deze wereld heeft echt geen grens waar overdrijven begint he. Seriously. |
| reactie 1073
|
|
|
Hij zingt wel goed ja, maar zijn muziek ben ik ook niet helemaal kapot van Waarom vragen ze dat aan je zusje? |
| reactie 1074
|
|
|
Omdat ze te laf zijn het aan mij te vragen. Omdat ze te laf zijn mijn arm te nemen en te kijken. Omdat ze te laf zijn te denken op mijn manier. Etc, .. -- "Kom op Ez, speel een nummer voor ons!" "Ik ga zo niet zingen he." Uiteindelijk na veel gezaag (wat kan ik tegen 40jarige beginnen), heb ik dus gespeeld en gezongen. Kijkt een van die vrouwen me aan, mond open, enige wat ze zegt "Kippenvelstem." Hehe :3 |
| reactie 1075
|
|
|
Dat klinkt toch aardig positief he, dat laatste dan |
| reactie 1076
|
|
|
Gitaar, ik kan niets anders Maar het was ook wel een simpel nummer, twee akkoorden een heel lied door is niet echt moeilijk ;$ |
| reactie 1077
|
|
|
K ga vanmiddag proberen het Wilhelmus te spelen op m'n gitaar. Wat verveling wel niet met je doet - Tip: nooit vooraan gaan staan bij Napalm Death |
| reactie 1078
|
|
|
Mijn huis wordt overgenomen door mieren > - < - Wat verveling met je doet, Frerard tekening maken met je pc, terwijl je niet echt met je pc kan tekenen omdat .. Het op de pc is x'D |
| reactie 1079
|
|
|
Tja verveling, ga ik spontaan van gymmen |
| reactie 1080
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Zo zo, nu heb ik weer tijd voor 1001 gedichten! (examens weet je wel..) _ Dus.. Mijn examens zijn allemaal goed gegaan.. Behalve Latijn -.- (HET belangrijkste vak als je de richting Latijn doet..) Dus.. Latijn is toch niet zo mijn ding.. Ik hou het wel bij moderne Wens me succes met mijn rapport dat ik vrijdag krijg!!! |
| Naar boven | |