Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 871
|
|
|---|---|
|
Robin1980 Berichten: 19 |
Hallo allemaal ,, ik ben nieuw op 1001 gedichten .. Suïcidaal topic?? |
| reactie 872
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Welkom Robin - Suicide Silence en Suicidal Tendencies zijn namen van bands Al heb ik die laatste wel een tijdje gehad... :-/ |
| reactie 873
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Halloowww, goedemiddag! (Trek je niets van mij aan, ben vanmorgen mijn pilletjes vergeten dus ben verschrikkelijk druk en concentratie loos terwijl ik morgen een belangrijke wiskunde repetitie heb). Wat een verhaal ;p Hoe gaat het met jullie? |
| reactie 874
|
|
|
Slecht... Met jou? |
| reactie 875
|
|
|
Ow, what's wrong? Met mij gaat het een keertje goed! :p |
| reactie 876
|
|
|
Ben gewoon wat depri, verder wil er liever niks over zeggen - A few good things: *mag zo'n boeddhistisch nummer oefenen voor het dorpsfeest (don't ask xD) *ik ga naar Dock'em Open Air (',,') - Ik ga in't weekend bezig met het ontwerpen van een eigen bandlogo |
| reactie 877
|
|
|
Maakt niet uit, Creatief! |
| reactie 878
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Welkom Robin - Ik heb een nul gekregen op mijn taak, en er stond in het rood hij "Was je te druk met metal luisteren om te leren?" What the hell, ik haat school. - Patros, ben hier mocht je het toch willen vertellen aan iemand ^^ En uh, heb veel plezier daar ;3 Ik kan nog een jaar wachten om ergens festival achtig heen te gaan (exept BMTH, maybe) - Ik had verteld over dat ene hartje op mijn kaft door die gast die langs me zat he. Wel, gezellig, nu staan er zeven hartjes in -,- Z ijn vrienden wouden dus ook, plots hebben ze mijn kaft volgetekend. "<3 vriendschappelijk" en hun naam en veels te veel x'n. Zucht |
| reactie 879
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hallo Robin! Hopelijk heb je het snel naar je zin - Esmée, herpak je gwn voor de examens. Die laatste weken nog doorbijten en je bent er voor een tijdje vanaf - Rapport gehad vandaag... En volgende week starten de examens. #Examenstress |
| reactie 880
|
|
|
Esmée, hehehehehe - Nah, Napalm is ook wel leuk om live te zien xD - En ik ben niet creatief, ik teken slechter dan de hond van mijn overgrootvader --" |
| reactie 881
|
|
|
Patros, nu moet ik terugdenken aan de 'hehe' foto xD En stop met zeuren, je tekend best goed ;D Don't you dare to tell me I can draw, I know I can. Maar niet goed xD Evi, was het maar zo makkelijk >~< |
| reactie 882
|
|
|
Oh I dare: you can draw really good (vooral je surreal vind ik echt goed Ja, want die kat was een kunstenaar genaamd Pablo Picatso -,-" |
| reactie 883
|
|
|
Welll .. De enige tekening die ik van mezelf leuk vind is de metal-fingers tekening :s Maar toch bedankt, |
| reactie 884
|
|
|
Heb ik volgens mij nog nooit gezien... o_O - Ik ken nie eens surreal tekenen --" |
| reactie 885
|
|
|
Jawel, je had er zelfs op gereageerd xD En so? Je kan op een andere manier tekenen, is toch ook goed ;D - Slaap tekort, hoe zou 't komen --' Mobiel moet van mijn kamer af >~< |
| Naar boven | |