Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 766
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het is lastiger dan het klinkt* |
| reactie 767
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
mja ken t idd.. dan word dr gewoon een fax verzonden naar het verkeerde nummer.. oftewel jouw telefoonnummer dan dus.. very irritating.. ghehe cool.. stuur ze hier maar heen.. |
| reactie 768
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, het is serieus iets van het makkelijkst van wiskunde x'D Rémon, jaah, en dat duurt vreselijk lang voor het stopt x'D |
| reactie 769
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
mhaw gewoon ophangen Good morning for those who slepped |
| reactie 770
|
|
|
Vannessa Berichten: 38 |
Patros-Fibros om een heel album op je mobiel te zetten is niet zo moeilijk, heb je een kabel van je telefoon naar je computer of laptop? Dan is het eigenlijk gewoon die album kopiëren en plakken bij jou muziek |
| reactie 771
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Die heb ik dus niet --" En youtube downloader werkt bij mij alleen met maar 1 nummer --" |
| reactie 772
|
|
|
heb je google chrome? Dan kan je via snipmp3.com wel albums downloaden via youtube of mp3skull.com/ |
| reactie 773
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Kan je ook niet abums met Bluetooth doorzenden? Ik heb nieuwe albums nodig, maar ik vind geen albums >-< |
| reactie 774
|
|
|
Het zal denk ik wel mogelijk zijn, maar mij is het nog nooit gelukt. wat voor albums heb je nodig? |
| reactie 775
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Grrrr... Dan heb je Hemelvaartweekend, ben je blij dat je vier dagen vrij bent. Kijk je in je agenda heb je 10 toetsen... Ik denk dat ik dit weekend off ben, dus allemaal een heel prettig weekend! |
| reactie 776
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
haha das kut :d _ lang geleden |
| reactie 777
|
|
|
Balen, heb examens gehad over week uitslag |
| reactie 778
|
|
|
Bah :'( ik heb het pas over twee weken.. Nog succes met je uitslag van je examens Fijn weekend! _ dit is toch geweldig eigenlijk www.youtube.com/watch?v=kijpcUv-b8M Het beste ervan is dat ik altijd meezing met de superhoge noten :d |
| reactie 779
|
|
|
Aaawh balen succes met jou toetsen. Bedankt!!! Ik kan niet zingen en al helemaal geen Hooge noten haha |
| reactie 780
|
|
|
Haha ja zal ik nodig hebben _ Naah, iedereen kan zingen, maar iedereen zingt anders :d Ik kan ook niet zingen. Zover ik mezelf hoor zingen, trekt het op niks. |
| Naar boven | |