Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha ja, vind ik ook Maar wij zijn wel het slachtoffer van hun keuzes eigenlijk. Zij roken, wij MOETEN wel passief meeroken en maken dus veel meer kans op longkanker. Eigenlijk zijn ze een beetje onze 'moordenaars' als je het heel ruim bekijkt |
| reactie 92
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hhaa _ <3 <3 <3 <3 <3 : www.youtube.com/watch?v=_APXWdaX23E Smexy |
| reactie 93
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, kappen met mijn familie hun naam op internet te smijten ;o Evi, ja, inderdaad |
| reactie 94
|
|
|
Haha sorry ;3 |
| reactie 95
|
|
|
Ja, sorry, dat denk ik ;o Nah, waarschijnlijk Frozen opnieuw kijken vanaaf >3 |
| reactie 96
|
|
|
Haha fijn _ Ik ga met m'n mama 'The Book Thief' kijken in de paasvakantie in de bioscoop |
| reactie 97
|
|
|
Ooh .. Doet me denken dat mijn filmtickets over tijd zijn (oke, ja, ze zijn niet meer geldig) doww :-/ |
| reactie 98
|
|
|
Dat is stom Esmée Zo'n tickets mag je de kans niet geven om te vervallen Want tegenwoordig kost de cinema wel wat geld |
| reactie 99
|
|
|
Maar je moet ook een leuke film vinden, Evi Ik ga maar eens tekenen xD |
| reactie 100
|
|
|
Dat is ook weer waar Veel plezier met tekenen! |
| reactie 101
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jeej, Emma en Esmée zijn weer vrienden |
| reactie 102
|
|
|
Wie heeft er eigenlijk allemaal een account op 1001korteverhalen? |
| reactie 103
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Is patros nog niet uitgekeken in euro disney? Ik mis hem. Hij is zoooo grappig. |
| reactie 104
|
|
|
Mijn moeder gaat mijn opa's gitaar halen en laten stemmen Wel, een radiozender speelt tot 10 uur vanavond Kurt Cobain's favoriete platen, en morgen de hele dag Nirvana en 5 covers door fans. Ik wist niet dat je mensen die je niet eens kende zo kon missen ;-/ Nathan, yep Zo, zaterdag ben ik niet alleen, vriendin van me komst langs, ik heb haar van september al niet meer gezien :s |
| reactie 105
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Volgens mij is ie pas net ingekeken. Ik wilde net een echo-polyritme spelen voor m'n ma, na 20 noten zegt ze al "Ik heb het wel gehoord, leuk". Jammer, was best wel mooi namelijk. |
| Naar boven | |