Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 961
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Meh, ik ga best slapen denk ik, wil ik morgen mijn bus halen >~< Ohnee eerste keer de mensen terugzien die me nu ook als admin kennen help .. Zolang eentje maar niet door de bus gaat schreeuwen >,< |
| reactie 962
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
kga denk ik ook maar slapen zo.. of toch nog eerst even filmpje kijken.. moeilijk moeilijk.. Slaap lekker voor een ieder die op bed gaat ^^ |
| reactie 963
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ga een horrorverhaal lezen Sum -,- - Waarom gaat iedereen al zo vroeg? |
| reactie 964
|
|
|
there drained by all the easter-fun? (A) mn vriend is vandaag weer naar huis gegaan.. moet nu weer twee weken wachten voor we elkaar weer zien.. soms echt te irritant die afstand |
| reactie 965
|
|
|
Ik kan toch niet slapen, bah. Als ik plots weg ben ben ik toch slapen xD ~ Ik vraag me nog altijd af waarom Flynn weg is :/ |
| reactie 966
|
|
|
nja ik ben sowieso een nachtbraker.. dus ben vaak nog wel wakker.. mja als het hier een tijdje rustig is sluit ik de site meestal wel af moet ik toegeven.. tenminste als het al laat is dan he |
| reactie 967
|
|
|
School -.- |
| reactie 968
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Vroeg? Ja, jammer dat Flynn plots weg is.. En zij is niet de enige die er vandoor is.. |
| reactie 969
|
|
|
Hoe bedoel je Nath? |
| reactie 970
|
|
|
Wat snap je niet? Van dat 'vroeg'? Nou ja, ik vind 0 uur (12 / 24 uur) een normale tijd eig. |
| reactie 971
|
|
|
" . En zij is niet de enige die er vandoor is.. " dit snap ik niet |
| reactie 972
|
|
|
Ja, wat bedoel je .. ? Woah, "Je muziek is meningloos, enkel wat brullen." Tuurlijk .. "Meer mening als jou muziek in totaal heeft." |
| reactie 973
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
hij bedoelt hardboy, die reageert echt nooit meer hier op praatje slaan. |
| reactie 974
|
|
|
Nee Lucas bedoel ik niet. Ik bedoel meer bijv. Gaelle, zij deed ook even vrolijk mee. En Mandy zien we ook niet vaak meer geloof ik.. Ik bedoel echt de mensen die ooit actief waren op Praatje Slaan. |
| reactie 975
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
oh die ken ik gelukkig niet. |
| Naar boven | |