Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 976
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
dat gevoel is vast wederzijds ^^ Magoed.. Hallo iedereen |
| reactie 977
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
heb je wederzijdse gevoelens voor mij? oh wat liefffffffffff. |
| reactie 978
|
|
|
ik ben ook een heel lief mannetje |
| reactie 979
|
|
|
leuk voor je man? |
| reactie 980
|
|
|
nou mn man is t niet hoor.. gewoon mn vriend.. maar ja,.. geloof dat ie t wel leuk vind idd anyways.. ZON!!!!! lekker warm hier |
| reactie 981
|
|
|
heb jij geen school of werk? |
| reactie 982
|
|
|
I do not Feels silent judgement |
| reactie 983
|
|
|
oke, maar die profielfoto van jou heb ik last van. vind je dat erg? |
| reactie 984
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Altijd leuk als mensen je vertellen "Jij gaat forvever alone zijn, geen vriend en zelfs geen vriendin!" Hoe zou het komen dat ik het vervelend vind op school -.- ~ 20 lessen voor 4 hoofdstukken wiskunde, dat lukt nooit ;o |
| reactie 985
|
|
|
nee om eerlijk te zijn doet me dat vrij weinig Kamille WHAAAAAAA>>>>>Wiskunde.... OMG... Hated wiskunde :O |
| reactie 986
|
|
|
ik had een keer een toets van wiskunde gestolen. ik had een 9. nog wat ervoor. normaal haalde ik altijd drie of vieren. |
| reactie 987
|
|
|
en toen was ook dat weer afgesloten.. beetje verstrooid heb ik t idee.. XD Wiskunde sucks big time.. sinds ik in de 1e een nieuwe leraar kreeg (oude lerares ging met zwangerschapsverlof) heb ik noit een voldoende op Wiskunde weer gehad.. Rekenen geen probleem.. maar Wiskunde.. damn.. (mja in mijn verdediging.. de nieuwe leraar was echt een zak.. dus kon ons ook niks bij brengen) |
| reactie 988
|
|
|
ok. ik had een tijdelijke lerares wiskunde die vond dat spijbelen moest kunnen. dat zei ze gewoon. tot later ik ga weg. |
| reactie 989
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik haat mezelf nu wél .. Me vader heeft uitgevonden van alle mensen die ik op FB heb en niet echt ken .. En van "De Engelse zelfmoord gek." Euhrrh |
| reactie 990
|
|
|
ghehe.. ouders en vrienden op social network.. blijven ze moeilijk vinden idd XD De Engelse zelfmoord gek???? i dont get that one? |
| Naar boven | |