Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 991
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik heb iedereen moeten wissen En hij wou dood, en sprak Engels :/ |
| reactie 992
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
nja is altijd beetje dubbel idd.. dr moet erg mee opgepast worden.. mja zolang je zelf uitkijkt en niet zo maar afspreekt enzo.. zou t wel ok moeten zijn.. helaas kan t wel erg mis gaan.. zo is mn nichtje keertje bijna ontvoerd.. dr ouders kwamen dr op t laatste moment nog achter.. was maar goed dat mn nichtje haar trein vertraging had.. want toen mn oom en tante op de afgesproken plek aankwamen stond dr dus wel een creepy oud mannetje op haar te wachten.. |
| reactie 993
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dan kun je beter je vader haten, hij heeft het ontdekt, jij wist het al. Neem het je vader niet kwalijk, hij wil je gewoon beschermen, al gaat hij soms ver |
| reactie 994
|
|
|
Patros, als ik niet zo idioot was geweest te vergeten een schreenshot te wissen wist 'ie niets .. Hij bedoeld het allemaal goed maar hmfh .. Hij vertrouwd me niet meer |
| reactie 995
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja, mensen zijn gevaarlijke wezens.. En als je met vreemde mensen praat op facebook, .. blijven oppassen, al doen ze nog zo vriendelijk. Pas op voor wolven in schapenvacht |
| reactie 996
|
|
|
De Engelstalige mensen, oke, maar de Nederlandstalige toch niet .. De meeste heb ik nog wel op Skype, maar toch. Hmfh, moet me er maar bij neerleggen |
| reactie 997
|
|
|
Je moet wel oppassen voor mij, ben nogal een vreemde vogel |
| reactie 998
|
|
|
Jij en 1 ander meisje heb ik niet verwijderd, de rest wel :-/ Ik ga hun wel allemaal missen, maar goed. Wat moet, dat moet. |
| reactie 999
|
|
|
En dan lees je in een horrorboek de naam van je lerares engels xD |
| reactie 1000
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Patros, je mag dan wel een vreemde vogel zijn. Maar wel op een positieve manier gelukkig |
| reactie 1001
|
|
|
Okey, mijn zus heeft mijn dag goed gemaakt xD Ze heeft de oren van haar irritant Furby beest gepierced "Esmée help me, die oorbel wil er niet door." "Passer hebben?" "Ja, doe jij maar." "Oke graag." - Yuss, gevonden hoe ik De Zwaarste Lijst kan herbeluisteren, opnieuw Alex Agnew horen en muziek die nooit gedraaid wordt |
| reactie 1002
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Wat doen jullie? |
| reactie 1003
|
|
|
Niets, jij ? |
| reactie 1004
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
haha awesome.. gepiercte furby XD not much.. net erug uit winschoten, nu even filmpje kijken.. Shadrach heet de film if anybody is interested |
| reactie 1005
|
|
|
Het enige vervelende is dat die Furby geen aan-uit knop heeft xD ~ Iemand toevallig ooit It's A Kind Of A Funny Story of Suicide Room gezien .. ? |
| Naar boven | |