Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 811
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
"Luister alle muzie kdie je wilt, buiten Nickelback en Guns 'N Roses. Zowel, zoek je een ander huis." - Mijn vader Ik mag dus al een ander huis gaan zoeken door Guns 'N Roses - Ja, het mislukt moeiteloos inderdaad xD |
| reactie 812
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
mhaw de stem van Volbeat is juist wel nice.. magoed dat komt juist ook vanwege hun invloeden van Johny Cash & Elvis (en dergelijke |
| reactie 813
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik vind zijn stem juist wat minder, misschien komt het ook door de combi.met de i.strumental - Axl heeft ook wel een vreemde stem, maar zijn stem vind ik wel weer mooi. Idk, it's just like me, crazy grounded and wierd as fuck |
| reactie 814
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
tja ligt er net aan wat je zoekt denk ik.. mja ben zelf wel (bij gebrek aan beter woord) fan van Elvis en Johny Cash.. dus tja.. maja like i said before.. I listen way to much btw... voor de metal-liefhebbers: James Labrie - Crucify |
| reactie 815
|
|
|
Als je plots onverwacht bij je grootouders moet logeren, urgh -.- Gitaar, mobiel en lader bij, dus ja, ik overleef wel xD |
| reactie 816
|
|
|
Sterkte Esmée - Elvis is wel.mooi om te luisteren, of Bob Marley, even tot rust komen |
| reactie 817
|
|
|
"Kan ze echt zién ?!" "Oma, ik sta hier, ik .. hoor u misschien? Ja ik kan zien." "Zal wel." - Feeling bad without knowing the reason, always nice :/ |
| reactie 818
|
|
|
"Doe je haar voor je gezicht weg!" "Waarom?" "Anders zie ik je gezicht niet en jij ziet mij niet" "Je ziet de andere helft van mijn gezicht. Dat ik jou niet kan zien is de rede waarom ik mijn haar zo heb" |
| reactie 819
|
|
|
Komt bekend voor xD "Ik vind je haar zo echt niets." "Ik wel, laat me." "Ik knip het persoonlijk af hoor." "Probeer maar, raak me aan en ik roep iedereen wakker." "Wacht maar .." |
| reactie 820
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Jullie praten altijd over hetzelfde. Zijn jullie wel buiten geweest. Was heel mooi vandaag. |
| reactie 821
|
|
|
Het was koud vandaag. - Dan upload een internet vriendin foto's met haar vrienden die allemaal zo awesome zijn met blauw haar en alles en ik denk nu echt waarom woon ik in België en niet Nederland -.- |
| reactie 822
|
|
|
Windkracht 10, een paar stortbuien, 8 graden, perfect terrasweer - Dat heeft er niks mee nodig Esmée, ik mag het ook niet doen |
| reactie 823
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Kun je in België geen blauw haar doen dan? In Brugge was het wel lekker weer, de hele dag. Hele dag blauwe lucht enz. |
| reactie 824
|
|
|
"Waarom heb je jouw haar zoals een emo? Je snijdt toch niet?" -,- |
| reactie 825
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
MDMA gedaan, heel veel gedronken, kapotveel geblowd. De hele wereld tolt en ik voel mij het middelpunt waarin alles stilstaat. |
| Naar boven | |