Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 796
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Kom je dan ook meteen langs Brugge Patros? Neem Esmée en Emma maar mee |
| reactie 797
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Idk Nath, misschien wel, misschien.niet |
| reactie 798
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Kom gewoon allemaal naar Hasselt - Dan zegt je vader ga gitaar spelen zegt je moeder hou op -.- |
| reactie 799
|
|
|
Mijn buurvrouw ligt te slapen, mijn vader: "Ken je ook metal spelen?" 'tuurlijk' "Dan zet ik de versterker alvast aan" |
| reactie 800
|
|
|
"Sultans Of Swing, dat wil ik je ooit horen spelen." 'Dream on, heb je gehoord hoe ze spelen?' Vader mag nog even een paar 100 jaar gaan hopen dat ik ooit dat nummer kan spelen (gaat nooit) |
| reactie 801
|
|
|
Hoeveel pintjes heeft je vader op?! Dat lukt een vriend van me niet eens, en die zit al zo'n 15 jaar op les... Pull Off en Hammer On zijn niet de makkelijkste technieken |
| reactie 802
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
Through the fire and flames van Dragonforce.. |
| reactie 803
|
|
|
'Too much love will kill you' van Queen |
| reactie 804
|
|
|
Patros, eurh, ik zal een ding zeggen, hij heeft gewoon een aparte humor. - Kom op, "Polly is ook een makkelijk nummer, Esmée" zegt die van van wie ik de gitaar leen. Maar ik moet alleen de tab leren begrijpen -.- |
| reactie 805
|
|
|
Mijn oom wil dat ik Thunderstruck of Volbeat voor hem ga spelen, keep dreaming -,- |
| reactie 806
|
|
|
Mijn vader hoopt dat ik ooit de tekst mee kan zingen terwijl ik speel, kan 'ie ook nog even gaan hopen xD |
| reactie 807
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
hahahaha volbeat... die kerel houd zn band niet eens bij |
| reactie 808
|
|
|
Dan moet je niet eens meer hoeven na te denken over hoe je speelt, gaat vanzelf wel beter |
| reactie 809
|
|
|
Het lastige is dat Come As You Are op een ander ritme word gezongen als gespeeld, en dat mislukt me dus mateloos |
| reactie 810
|
|
|
Dat mislukt je moeiteloos* - Die stem van Volbeat vind ik niks aan, net als Nickelback, veel te weinig power |
| Naar boven | |