Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 781
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo, van de week heb ik me ingeschreven voor de Vierdaagse van de IJzer. Over 4 maanden en 2 dagen is het zover. Wou dat het zover was, zin in |
| reactie 782
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ow haha w8 had je idd al gezegd zal t es opzoeken ghehe en soad is awesome Goed bezig.. succes (Y) |
| reactie 783
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik ben.niet echt zo'n SOAD fan, luister de laatste tijd liever naar Rotten Sound en Satan (heavy metalband) - Erhm Esmée... Je weet toch dat je ook pagina's kunt taggen.in een reactie op facebook? |
| reactie 784
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, ja dat weet ik .. ? Hoe bedoel je .. ? |
| reactie 785
|
|
|
Jij zegt dat ze 'vrienden' is met hem, hoe weet je nou zo zeker dat ze niet de pagina heect getagd? |
| reactie 786
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank je wel, Remon |
| reactie 787
|
|
|
ghehe luister ook heel veel verschillende dingen hoor en your welcome |
| reactie 788
|
|
|
Ik.luister steeds vaker screamo, maar toch blijft Queen mijn favo band ever |
| reactie 789
|
|
|
Patros, er staat 'vriend toevoegen' het is .. echt waar, het is geen pagina, een serieus profiel. |
| reactie 790
|
|
|
Ik heb hem opgezoch maar ik kan alleen.op bericht sturen.en volgen klikken. Vriend toevoegen lukt nie bij mij -,- |
| reactie 791
|
|
|
Ik heb vriendschapsverzoek kunnen sturen xD Maar niet SayWeCanFly hé, Braden Berrie. ~ Ik ga, ben zo asso tegenover Emma ;s |
| reactie 792
|
|
|
Ik was daar op (not that way -,-), maar kon het niet vinden -.- - 20 of 21 juni naar Dokk'em Open Air Hoop dat Napalm Death speelt als ik er heen ga - Ik MOET gewoon nog eens naar Rotten Sound en WT |
| reactie 793
|
|
|
Ik MOET ooit PTV ontmoeten. Ik zou nooit gelukkiger kunnen worden (oke, dat is niet waar, als ik jullie zou ontmoeten zou ik ook gelukkig zijn :s) Het moet gewoon :') |
| reactie 794
|
|
|
Als ik 19 ben kom ik sws naar Hasselt ^_^ - Maar moet gaan, nightzz |
| reactie 795
|
|
|
Screamo luisterde ik eerder ook wel es.. kan best nice wezen Mja tegenwoordig luister ik vooral pegen muziek |
| Naar boven | |