Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 511
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
hehe oke.. nee dan laat maar idd.. I kinda get the idea.. helaas zijn dr soms dat soort mensen.. Mn account-naam.. tja.. laat we zeggen dat het een soort verwijzing naar mezelf en Bob Marley is.. zo hou ik van reggea, krijg ik binnenkort dreadlocks, vind ik het rastafari geloof wel interessant (al beoefen ik het niet) en ehms.. ja dr is nog een overeenkomst wat doe ik in mn vrije tijd.. huishouden thuis (woon op mezelf met een rottweiler/herder) zo veel mogelijk tijd doorbrengen met mn vriend (woont helaas het halve land verderop) en tja het meest voorkomende eigenlijk.. movies music poetrie etc |
| reactie 512
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wat voor films? |
| reactie 513
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk Remon, hoe oud ben je? |
| reactie 514
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Welkom _ Tss, er hebben weer jongeren uit het park de deksels van de elektriciteitskastjes in onze straat eraf gepakt en ergens gesmeten waarvan we niet wete waar ze liggen -_- Allee ja, onze en die van m'n tante (die staat tussen onze twee huizen in) zagen we al direct, want die lag in de struiken -_- Da is zo van: Jullie zijn niet grappig. Zoek een leven. |
| reactie 515
|
|
|
Rare bezigheid hebben die jongeren dan |
| reactie 516
|
|
|
Ja, ze gaan altijd bij een mini carport zitten in het park. Ze hebben ook al eens een jaar of 4 geleden belletje trek bij ons gedaan in middernacht op een woensdag (ja ik weet het, ik heb een lang geheugen -_-) ze hebben dit ookal 's gedaan; ze belden aan bij ons, en mijn papa deed de deur open, en ze vroegen of m'n zus en nog een meisje mee wouden gaan wandelen in het park, en m'n papa zei: 'Mama, ga mij de stok 's halen!!' en ten zei 'm tegen de jongeren: 'Ik zou ma gaan lopen als ik u was!!' haha |
| reactie 517
|
|
|
Lol |
| reactie 518
|
|
|
Pff, ze zijn zoooo onvolwassen -_- Ze denken dat ze alles zijn. Ze gaan altijd en overal met hun brommerkes staan en hun bmw's enzo -_- Tss. |
| reactie 519
|
|
|
Tja, zijn inderdaad ook net kleine kinderen Gelukkig binnenkort verhuizen naar een klein dorp, daar is het tenminste rustig |
| reactie 520
|
|
|
Is 't echt? Leuk _ Verveel me doood :'( |
| reactie 521
|
|
|
Wingene, 30 min. van Brugge Oei, vervelen is zonde van de tijd |
| reactie 522
|
|
|
ahh _ Tsja.. Wil iets maken uit m'n bakboek, maar m'n mama wilt per se opruimen |
| reactie 523
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je vervelen, das vervelend |
| reactie 524
|
|
|
jaah. Ik zei net al of fb tegen een vriendin van mij: Ik ben vervelend, want ik verveel mij ^^ _ Iemand nog iets interessants gedaan? |
| reactie 525
|
|
|
Gisteren Gevleugelde Stad geweest met Lieven en zijn zus. Was erg leuk Savonds met zijn 3-en frieten gegeten en als afsluiter een ijsje, ik nam een milkshake En jij/jullie? |
| Naar boven | |