Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 451
|
|
|---|---|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Oke. Ik zie jullie straks. Ik ga bij mijn buurvrouw lunchen. Dat takkewijf praat me gek Maar ze is oud rijk en geen kinderen. Dus Xx |
| reactie 452
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
"ze is oud" "ze is rijk" "ze is geen kinderen" -,- Wss ben jij dat takkewijf, mar goe |
| reactie 453
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
Hallo! |
| reactie 454
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Precies wel he Flynn xD - Ocharme jou buurvrouw :l |
| reactie 455
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedemiddag |
| reactie 456
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
Hoe gaat het met jullie? |
| reactie 457
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Met mij goed, en met jou? |
| reactie 458
|
|
|
Waarom praat je zo raar patros. Heb je iets te verbergen voor me? |
| reactie 459
|
|
|
Ja, zoals mijn naam, mijn adres, mijn mobiele nummer |
| reactie 460
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Als jullie op ieder bericht van Kamilla zo'n overdreven haatreactie terugplaatsen wordt de sfeer ook niet beter. Als je haar dan echt zo vervelend vindt, negeer het dan gewoon. |
| reactie 461
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bart, ik kan het gewoonweg niet negeren. - Argh, ik vind het zo stom voor die jongen hier dat hij examens heeft. Ook vervelend voor iedereen want we moeten probeer geen onnodig geluid te maken (dat is heel lastig voor mijn zus) en iedereen ligt siësta's te houden .. Maar oke xD |
| reactie 462
|
|
|
Ik weet al genoeg van je patros Weet je ook hoe dat voelt Bart bemoei je met je eigen zaken Deze site is niet van jullie |
| reactie 463
|
|
|
Ik hou die dingen voor bijna iedereen hier verborgen hoor, Esmée en Kayleigh zijn de enige twee die het weten van deze site. Net zo hatend als een kop koffie dus |
| reactie 464
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ga dan maar door met bekvechten. Gisteren een schroevendraaier in m'n arm gestoken. Had met een stift gegooid, spattende inkt heeft m'n gitaar voor goed van haar schoonheid ontdaan. Mijn eerste gitaar, die ik voor goed wilde koesteren, geeft me nu steken bij het aanzien ervan. En m'n hond heeft me gebeten. Hele slechte stemming... |
| reactie 465
|
|
|
Gefeliciteerd voor je gitaar heeft ie rust ----- Patros lieverd vertel een verhaal Je had het me beloofd |
| Naar boven | |