Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Een gast met een Chucky shirt zien lopen xD - "Kijk Esmée, daar zitten twee Andy's." 'Emo's, kan je ook zeggen.' "Oh." Moeders -,- |
| reactie 467
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Inderdaad, negeren is echt beter. Het is moeilijk maar moeilijk gaat ook. Ik geef toe: ik heb ook weleens de neiging om iets er op te zeggen maar.. Moeilijk gaat ook he, zij is het tenslotte niet waard... Gewoon eerst tot 10 (of 20) tellen |
| reactie 468
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik geef alleen antwoord op de vraag van Sum, zij verdient antwoord |
| reactie 469
|
|
|
Tot 100 tellen heeft nog geen nut soms, Nathan. - Oh wow. Word nog gezellig, het gevoel hebben als je de enige boven de 10 bent. Ik ga me serieus tot maandag vervelen, ik heb niemand om mee te praten :l |
| reactie 470
|
|
|
Oei, heb je het nog wel naar je zin in Spanje? Ja maar toch, er op reageren heeft óók geen zin.. Trouwens, met ruzie maken jaag je (onbedoeld) ook andere mensen weg.. Dus pas toch maar op |
| reactie 471
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Maakt niet uit ik vermaak mezelf ook prima En genoeg andere sites Jullie vertellen toch nooit iets leuks |
| reactie 472
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik wacht nog even tot middernacht voor ik mijn verhaal hier plaats, het laatste verhaal dat je van mij zult lezen |
| reactie 473
|
|
|
Nathan, nee. Die jongen is zo verlegen dat hij amper hallo durft zeggen. Ik word altijd verlegen tegen verlegen (of oudere) mensen, dus ja.. Een kwartier samen aan tafel gezeten, hij heeft enkel tegen z'n hond gesproken :l Mijn. Anime. Wil. Niet. Op. Mijn. Mobiel. Grrh Ik moet zien hoe het verder gaat nadat ze stierf, kom op .. |
| reactie 474
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
Beetje late reactie maar met mij gaat het prima Goedemiddag! |
| reactie 475
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Jullie zijn allemaal van het dak gesprongen? Het is ook een mooie dag voor de dood. |
| reactie 476
|
|
|
Tja, ik ben ook verlegen. Mooizo Flynn |
| reactie 477
|
|
|
Meestal ben ik niet echt verlegen, ik ben altijd van het eerste moment vriendelijk *kuch* Nee, oke, meestal begin ik wel gewoon tegen mensen te praten, maar meestal ben ik eerst onvriendelijk, slechte gewoonte van me. Niet echt onvriendelijk, meer .. 'Blijf op afstand, ik ken je' - Dan denk je dat iemand een BMTH fan is omdat ze een BMTH zin en Matt op haar profiel heeft staan (andere site) blijkt dat ze de zin en Matt gewoon mooi gind en BMTH geeneens kent -,- |
| reactie 478
|
|
|
Ik kijk lekker de kat uit de boom eerst |
| reactie 479
|
|
|
Ik wil naar huis. Ik heb een extreem rothumeur, ik ben net vreelijk bot geweest tegen mijn vader en ik haat alles hier, ik wil naar huis |
| reactie 480
|
|
|
Oei, dat riekt naar heimwee |
| Naar boven | |