Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 436
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zijn inderdaad wel... rake woorden. Dat raakt mij ook ja.. |
| reactie 437
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Levend aangekomen, gewoon Unplugged in het vliegtuig .. Morgen kennismaken meteeneen reus, oke, nee Edwardo is nog 10 cm groter als mij xD - Bart, dat is inderdaad .. Ja, dat komt hard aan .. - Slaapgoed iedereen ^~^ |
| reactie 438
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Hallo |
| reactie 439
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zou ook wel vreemd zijn als je niet levend was aangekomen en toch iets posten |
| reactie 440
|
|
|
Leuk Esmée |
| reactie 441
|
|
|
Ohnee, vijfde keer ofzo, Nathan - Patros, ja huh xD - Die zoon heeft nog examens, zo zielig, ik heb hem nog niet eens gezirn xD Wel al twee nieuwe vrienden, in dierenvorm, die honden zijn zo'n lieve beesten, de dalmatiër wil alleen rennen en de chihuahua-pincher achtige wil alleen op mijn schoor liggen |
| reactie 442
|
|
|
Hallo ik heb de hele nacht slecht geslapen omdat ik me zorgen maakte Om jullie suicidialitiet en jullie Zeggen me geeneens gedag |
| reactie 443
|
|
|
Summer, tuurlijk -,- Ik heb maar 6 uur geslapen omdat onze bus ons pas om half 1 afzette. |
| reactie 444
|
|
|
Leuk, honden als vrienden |
| reactie 445
|
|
|
Ik bedoelde schoot* De derde hond is gestopt met grommen naar me xD - Op het vliegtuig staarde een meisje mij de hele tijd aan, toen ze weg was zei mijn moeder: "Die dacht zeker wat een eng, duister meisje." Uhu, tuurlijk -,- - Oh help, die mensen zijn al de hele ochtend bezig over zelfmoord en mensen die ze kennen die dat gedaan hebben en ik zit daar dan bij, maar wil gewoon weg :l |
| reactie 446
|
|
|
Dat van het gedag zeggen is zelf uitgelokt en kenne wij der wat an doen dat wij gevoelens hebben? - Ik zeg tegen mijn moeder dat ik een ontwerp heb getekent voor de tattoo. Haar antwoord: "Toch niet weer iets met doodshoofden, hè?" -,- Misschien zou ik het A7X-logo kunnen verwerken in de tattoo, als ze toch ze graag een doodskop ziet - Gewoon niets van aantrekken, je hebt al beloofd dat je het niet zult doen. |
| reactie 447
|
|
|
Ga je een horror tattoo laten zetten? Echt iets voor jou patros. Hou op over dieren het is geen dierendag. |
| reactie 448
|
|
|
Okay, we zullen niet meer praten over jou Mijn neefje van vier snapt nog dat het voor school is als je hebt gezegd dat het voor school is -,- Moet nog anderhalf jaar wachten om een tat en pierces te zetten. Ik heb nu twee tattoos die ik zowieso wil laten zetten |
| reactie 449
|
|
|
Het is elke dag dierendag |
| reactie 450
|
|
|
Ik praat zoveel over dieren als ik wil, Sum. - Wanneer je zus je in het zwembad gooit -,- - Summer, horror tattoo, wat een woord xd |
| Naar boven | |