Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Don't Lose Your Head - Queen, blijft mooi |
| reactie 422
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, inderdaad |
| reactie 423
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
Je bericht werd steeds korter |
| reactie 424
|
|
|
Mijn ? Ja, sorry, ik zit anime te kijken en te wachten op het moment dat er eindelijk iemand vermoord word (lekker sadistisch omoshirosou.files.wordpress.com/2012/01/vlcsnap-2012-01-19-16h02m53s78.png img263.imageshack.us/img263/2075/another0201.jpg |
| reactie 425
|
|
|
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik niet weet wat anime is?! |
| reactie 426
|
|
|
Neeh, het is .. Een manga-film. Je kent manga, die tekenstijl ? Wel, het zijn afleveringen met manga-personages Alleen mijn moeder is erop tegen. "Horror anime, dat klinkt vreselijk, waag het niet dat te kijken!" kom op, wat is er eng aan getekend bloed -,- |
| reactie 427
|
|
|
Haha, moeders he?! |
| reactie 428
|
|
|
En gewone horror is wel goed dan? |
| reactie 429
|
|
|
Ze viel met haar nek door een paraplu, gadver xD Nu loop ik nooit meer met een paraplu de trap af :$ Maar ik ga jullie laten, ik vertrek naar het vliegveld |
| reactie 430
|
|
|
Dat stuk is geinig Veel plezier in Spanje |
| reactie 431
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Another werd mij door iemand afgeraden. Maar klinkt zo wel goed, toch misschien kijken. Vond voor de rest Deathnote, Elfenlied en Black Lagoon wel goede groffe anime's. Moet wel een goed verhaal in zitten, vind ik altijd. |
| reactie 432
|
|
|
Een 9,9 voor Frans Esmée, ikke wil ook meeeeee! |
| reactie 433
|
|
|
Battle Beast, echt nice band! - Wat is het hier stil trouwens |
| reactie 434
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Esmée, veel plezier in Spanje. Kom heel terug he Zo, dat was een lange dag. 400 km gereden. Zusje opgehaald en terugggebracht in Antwerpen-Station. Tussen de middag pannenkoeken gegeten en daarna nog naar Oostende geweest, was leuk |
| reactie 435
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Een jongen wiens oudere zus zelfmoord heeft gepleegd. Nu, twee jaar later, wordt hij 23, ouder dan zij ooit is geworden, en dan wordt het zijn jongere zus. Dat gegeven raakte me. Tragisch zeg... |
| Naar boven | |