Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 616
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik ga naar je zwaaien als ik je zie |
| reactie 617
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik hoop dat je door de douane komt, in tegenstelling tot de mobiel die ik besteld heb. Ik schijn morgen een brief te ontvangen, betreffende "onduidelijkheid over de waarde van uw pakketje". Hopelijk hoef ik slechts bij te betalen, maar ik vrees dat hij in beslag wordt genomen (aangezien het een namaakarikel betreft) anders is er dus 140 euro in rook opgegaan. Fuuuuuuuck. Fuck. Fuck. fuck. |
| reactie 618
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mijn vrienden zijn echte vrienden Summer, zou jij ook eens moeten worden - Voel me echt kut nu |
| reactie 619
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom Patros? |
| reactie 620
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Vast wel he Summer, Bart gaat geen 140 voor niets betalen. Hij zal h'm best wel mooi vinden denk ik dan zo. Doww, ik ben je echt beu Sum -.- |
| reactie 621
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Das *** Bart, hoop het beste voor je... |
| reactie 622
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ik hoop voor je mee Bart, anders suckt het wel hard... |
| reactie 623
|
|
|
Héél hard... Iemand nog wat leuks beleeft vandaag? |
| reactie 624
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik stond samen met een vriend van me twijfelend bij het snoepschap van de albert heijn, toen een oud vrouwtje langs liep, naar ons toe stapte, 4 euro in de hand drukte en zei "Alsjeblieft, koop daar maar iets lekkers van!". Dat deed me zeker goed |
| reactie 625
|
|
|
Aaah... wat lief! deden ze dat bij ons maar |
| reactie 626
|
|
|
Summer, jij kunt amper een Nokia classic kopen -,- Wat vindt je knap aan mij dan? Beschrijf mij eens als je weet dat ik knap ben? Of ben je maar wat aan het bluffen en is het enige wat je ziet mijn ava? Ja, ik ben emo. Ja, ik ben knap. Ja, ik ben mezelf. Nee, je verandert het niet. Leer ermee leven dat ik emo ben. Leer ermee leven dat je mij nooit zal krijgen. - Ik hoop zo dat sws een kwart z'n ID vergeet bij de bus -,- |
| reactie 627
|
|
|
Haha, hoop het ook Patros! Je brengt me trouwens op een fantastisch idee |
| reactie 628
|
|
|
Je ID 'vergeten' zodat je niet meekan? - Black Crown - Suicide Silence: Nice album Wretched and Devine - Black Veil Brides: Great album Mi Reflejo - Christina Aguillera: Fantastic album Made in Heaven - Queen: Still the best album ever made - Old love found back, Nirvana |
| reactie 629
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
* random binneval* www.facebook.com/photo.php?fbid=256968351141695&set=pcb.256974617807735&type=1&theater Foto van vandaag. heb het zo leuk gehad/. Mocht daarna zelf ook nog rijden |
| reactie 630
|
|
|
Patros, goed geraden Mandy, doe ik ook zo vaak |
| Naar boven | |