Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zegt degene met een wassen neus -.- |
| reactie 47
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Wassen neus? Is dat op mij bedoeld? |
| reactie 48
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Altijd al willen horen dat ik een laagbegaafde emo ben, dankje Summer, je bent een schat. Evi, naw, ik ben te lui om te slapen En Patros had het over Summer ^^ |
| reactie 49
|
|
|
Ahja, dat gebruik ik ook wel Te lui om te slapen? Da's wel ferm |
| reactie 50
|
|
|
Ge, gij en dees de hele dag door Ik vind het altijd schattig als Nederlanders met ge en gij gaan praten :3 En voor de rest gebruik ik best wel eens wat dialecte woorden |
| reactie 51
|
|
|
Bij mij valt dat behoorlijk mee denk ik Ik vind van mezelf dat ik vrij AN praat Maar ja, dat vinden de Nederlanders onder ons misschien minder als ze mij werkelijk horen praten Ik heb eigenlijk nog nooit een Nederlander met 'ge' horen spreken |
| reactie 52
|
|
|
Snap ik Al woonde ik in een doodskist, nee Jij slacht nog niet eens een kant en klare kip Ik heb geen openhaard |
| reactie 53
|
|
|
Maar ik ga is slapen Slaapwel iedereen! |
| reactie 54
|
|
|
Mwhahah hoe romantisch xD Evi, ik praat AN buiten school |
| reactie 55
|
|
|
Dan moet je ook vooral dingen aan ze verkopen -.- Ik kan ook tegen jouw giftig irritante posts en mijn zus haar kookkunsten, dus jouw 'gif' lukt ook wel. Prob bedoel je gewoon een gif. afbeelding |
| reactie 56
|
|
|
Oh Summer, zo schattig van je Als je blauwe verf hebt mag hebt mag je mijn haar kleuren, gezellig onder ons. Ik zou Patros geen gif toedienen, water is genoeg om hem te laten veranderen, meligheid *ploef* weg. Summer, heb je serieus geen leven ? |
| reactie 57
|
|
|
Je mag mijn leven wel lenen Summer, heb nog een extra leven gekregen bij Candy Crush (prob. heb jij een crush op je snoep, mar goed) Echt schattig van je, dat je gaat koken Doe mij maar ravenzwart |
| reactie 58
|
|
|
Zou ze beseffen dat ik me omlach ? Laten we Summers haar verven ! Regenboogkleurig, wauwsh |
| reactie 59
|
|
|
Zet je ook piercings Summer? Ik wil graag 2 snakebites, een neuspiercing, 4 wenkbrouwpiercings en een spider |
| reactie 60
|
|
|
2 snakebites zijn sharkbites slimme ^^ snakebites is de naam voor aan beide kanten Ik ook Summer, toeeeh ! |
| Naar boven | |