Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Sommige mensen zijn zo lollig, onwaarschijnlijk. Summer, moet je een lolly hebben ? Zo grappig dat je bent. |
| reactie 77
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
(- -) lolly vool kind? |
| reactie 78
|
|
|
Summer haat Bart, maar we mogen hem niets doen. Summer, lieverd, wil je je man bedriegen ? Overspel ? Dat is niet lief. |
| reactie 79
|
|
|
Een jachtgeweer met .44 kaliber loden kogels? |
| reactie 80
|
|
|
Ik vermaak me kostelijk, maar school lacht niet. Ik ga slapen. Tot morgen Patros Summer, wacht maar, mijn satanische geest komt je wel bezoeken *kuchh* |
| reactie 81
|
|
|
Slaap goed Esmée Ga jij je filmpje maar afkijken Summer Ik duik ook mijn nest in |
| reactie 82
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Fijn dat ik zo'n goede impressie heb gemaakt Zeker een compliment. |
| reactie 83
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Whaha en elke ochtend weer lees ik alles terug. Ik begin mijn dagen lachend. XD |
| reactie 84
|
|
|
Mandy, haha xD Oh ik en techniek is een 12 op 20. En ik was mijn tekst vergeten bij de powerpoint :s Ik ben al half weg dus ben ieder moment weg |
| reactie 85
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Esmee het is toch zo. dat sumner zichzelf zo belachelijk kan maken Dat het gewoon grappig is xD geweldig gewoon Summer- mocht je stiekem meelezen- ooit gedacht om stand up comedian te worden? Daar ben je redelijk goed in namenlijk |
| reactie 86
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Ben het helemaal met je eens Mandy Goeiemiddag trouwens! |
| reactie 87
|
|
|
Ik voel me zo slecht Ik had aardrijkskunde snel even overgeschreven om mijn punten te krijgen, en ik kreeg mijn punten, maar een andere jongen kreeg 'Overgeschreven, een 0!' te horen .. Ik voel me zo rot, had ik moeten zeggen dat ik het ook hat overgeschreven? |
| reactie 88
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Weet niet... Ben nou niet bepaald een helpend brein vandaag... Zal het wel zeggen, en laat het een les zijn voor de volgende keer... O, en de volgende keer dat je iets overschrijft, lees dan het antwoord van de ander door en formuleer het in je eigen woorden... |
| reactie 89
|
|
|
Ervaring met overschrijven Lisan? |
| reactie 90
|
|
|
Lisanne, het waren temperaturen enzo opschrijven. Dus dat gaat moeilijk. het was mijn eerste keer overschrijven, en ik haat het, ik wil noit meer overschrijven, het voelde alsof ik iets mis deed :-/ |
| Naar boven | |