Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, ja, eigenlijk wel :s Ik vond het Iron Maiden en Slipknot deel wel leuk xD Ken je btw Alice In Chains ? |
| reactie 467
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nog niet - Was net vergeten volume van oortjes zachter te zetten, bewijs dat gitaarsolo's pijn kunnen doen -,- |
| reactie 468
|
|
|
Mijn vader vertelde me over Alice In Chains. Hij zei dat het iets Nirvana achtig wat, maar harder. Would doet me soms best aan Endless, Nameless denken (van gitaar enzo, de zang niet :s) en ik vind hen best wel goed - Had ik gisteren ook, muziek kan dan echt pijnlijk zijn xD |
| reactie 469
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Mijn muziek staat altijd te hard xD Omg ik ben dus gewoon eerste geworden... Niemand had dat verwacht en ik zeker niet xD |
| reactie 470
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Hahaha, goed Mandy! Gefeliciteerd! De Pas De Deux was ernstig lachwekkend, zijn weer wat paardjes vandoor gegaan... Iedereen heeft hem gehaald! |
| reactie 471
|
|
|
Dankje!! Redelijk wat dingen gingen fout voor mijn gevoel ( eigenlijk ging alles fout voor mijn gevoel) maar waarschijnlijk heb ik me weer aangesteld xD Hahahah xD Altijd grappig als ze ervan door schieten xD |
| reactie 472
|
|
|
Gefeliciteerd Mandy - Ik was totaal kwaad van muziek post tot muziek post aan het zappen in de auto, enkel slechte muziek, tot ik plots een bekende stem hoor, Marilyn Manson - The Beautiful People. Wel maar de helft gehoord, vader was aan het zeuren dat hij Manson maar een opvaller vond. Maar die muziek post maakte mijn dag xD |
| reactie 473
|
|
|
Wat muziek wel niet kan doen xD |
| reactie 474
|
|
|
Lisanne, inderdaad xD - Ik MOET de afgelopen vijftien minuten gedroomd hebben o.o Ik kreeg een FB bericht van een meisje: "Omg je BVB shirt <3 <3" en ze woont kortbij, ze begrijpt me totaal en houd van de bands die ik leuk vind. Ze woont nog geen provincie verder |
| reactie 475
|
|
|
Ik heb geen idee of jullie het kunnen zien xD maar hier een wedstrijd foto www.facebook.com/photo.php?fbid=256321007873096&set=pcb.256322787872918&type=1&theater |
| reactie 476
|
|
|
Jawel ^^ Leuke foto Leuke pony. Leuke jij |
| reactie 477
|
|
|
Aaaahh... Leuke pony! Jij ook trouwens Esmée, leuk!!! |
| reactie 478
|
|
|
Lisanne, ja inderdaad, het is geweldig xD Het is echt een leuke foto, ik sta altijd debiel op paardenfoto's xD |
| reactie 479
|
|
|
Haha, je bent niet de enige Esmée! Die manen van dat ponytje zijn ook zo gaaf! |
| reactie 480
|
|
|
Haha dat jullie de pony leuk vinden kan ik begrijpen maar mij? xD Neeh Haha het is nog een gedoe die manen xD gelukkig hoefde ik het niet te doen, zijn manen zijn heel dik this een ijslanderx fjord ofzo |
| Naar boven | |