Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 451
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, me too! Witte broek, net jasje... Joggingbroek over je witte broek, stik heet... Laarzen schoon maken, witte handschoentjes zoeken, je haar netjes (al stop ik het meestal gewoon allemaal omhoog in mijn cap) enzovoort... |
| reactie 452
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hee hoi ben er weer. Lekker. Zo een verpest leven. BEN ALLES BEU. INCLUSIEF LEVEN. |
| reactie 453
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma. Komaan. Omdat ik je zeg dat het gewoon het einde is tussen ons ? Alsjeblieft.Je stalkt me gewoon. Mijn ouders zijn serieus kwaad op je, ik wil mijn nummer uit je mobiel, doe normaal ! Mandy, aw, succes |
| reactie 454
|
|
|
Je ouders zijn kwaad op me? Voor wa da? Omdat ik een slechte vriendin ben???????????? |
| reactie 455
|
|
|
Ja. Omdat je me stalkt. Bekijk het eens zo, ik stuur jou 53 (!!) sms'n in 2 dagen zonder antwoord. Ik stalk je in de examenperiode. Ik doe alsof er niets aan de hand is en stuur de hele tijd x-jes. Komaan, stop gewoon met MIJN leven te ruïneren. Je mag vanalles zeggen over Nirvana, Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, 'de lelijke volgetattoeërde gasten', maar mag ik dan ook eens beginnen over Mumford And Sons ? Als je dit persee wilt regelen, ander mijn 'forumberichten' staat zo 'Stuur privebericht'. |
| reactie 456
|
|
|
IK ZEG TOCH NIKS OVER U FAVO GROEPEN? NU ZIT EMMéLY EN JASMINA TE ZEGGEN ZO VAN: 'Hé EMMA, HET IS WEL LAAG ALS JE SPOT ENZO MET ANDERE MENSEN HUN FAVORIETE GROEPEN EN INTERESSES.' DENK JE DA IK DA LEUK VIND? NEE. IK RUÃNEER JE LEVEN NIET. DAT HEB JIJ BIJ MIJ AL GEDAAN. LAAT ME GEWOON MET RUST. JE HEBT ME GEWOON AL 1000 KEER LATEN HUILEN. EN NU 1001 KEER. IK BEN GEWOON ALLES BEU. IK BEN ALTIJD GEHAAT GEWEEST. DENK JE DAT IEMAND VAN M'N KLAS ME MAG? NEE. ZE DENKEN DAT IK BESEF DAT ZE VAN ME HOUDEN ALS VRIENDEN, MAAR ZE ACTEREN GEWOON. DIT IS ECHT NIET MEER NORMAAL. (sorry voor het flippen, maar ik kan echt nie meer.) |
| reactie 457
|
|
|
Caps af. Prive bericht. Nu graag, niemand is er wat mee als je gaat 'screeuwen'. |
| reactie 458
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hoe weet je zeker dat het acteren is? Dat kun je over iedereen zeggen zonder echte bewijzen te hebben |
| reactie 459
|
|
|
ik zit toch ook niet met caps te typen, en ik kan al maanden niet meer. Als je echt kwaad op me wilt zijn, stuur me een privé bericht of fiets een kilometer en schreeuw in mijn gezicht. |
| reactie 460
|
|
|
Note to myself: nooit, maar dan ook echt nooit, de videoclip van Coming Down bekijken... - Eindelijk mijn cd-cover af |
| reactie 461
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Hoezo, vind het een fantastische clip. Een gave film die ik laatst zag, The Loved Ones. Had wel een mooie verhouding van uitgewerkte karakters en bloed. |
| reactie 462
|
|
|
Bij die van FFDP de eerste anderhalf minuut zit er echt veel te veel herkenning in voor mij... Welke Coming Down heb jij dan gezien? |
| reactie 463
|
|
|
Heeft nog iemand dat ifilpje gezien van die man die Dark Horse zingt in 20 stijlen ? Ik vond het geweldig :s Wiskunde, ik ga weer, pff :'/ |
| reactie 464
|
|
|
Die imitatie van Nirvana leek ook nog wel op Kurt o-O |
| reactie 465
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Vond het gewoon een goede clip. Een zwaar onderwerp schrikt mij niet af, zeker niet wanneer het dicht bij mij staat... |
| Naar boven | |