1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [8]

datum 23-03-14 00:59
reactie 436
Verwijderde gebruiker
Je kan me niet dwingen iets te vertellen.
datum 23-03-14 01:03
reactie 437
Patros-Fibros
Als je niet kijkt wat je leest lukt het niet.
Als je niet leest wat je kijkt lukt het niet.
Als je t echt wilt...
datum 23-03-14 01:16
reactie 438
Verwijderde gebruiker
Ik ben Esmée -.-
datum 23-03-14 01:26
reactie 439
Verwijderde gebruiker
Je vergeet het accent lieverd -.-
En niet dwingen.
datum 23-03-14 02:12
reactie 440
Patros-Fibros
Het was een donkere avond aan de oever van de Sacremento. De kilte van de nacht was goed te voelen. Eenzaam en rillend van de kou zat op een bankje een jongen. Hij had er met zijn vriendin afgesproken, maar die is nooit op komen dagen. Eerst denkt hij dat ze hem heeft laten stikken, maar hij verandert van gedachte. Wat nou als ze is gevallen? Of als ze niet hierheen kàn komen? Of... Misschien erger.

In Sacremento werden namenlijk tussen 1955 en 1962 veel moorden gepleegd. Sommigen op en nog gruwelijkere manier dan de ander, maar met alle moorden één ding gemeen: verkrachting van het slachtoffer. Patrick Lemning werd dood aangetroffen in een buitenwijk van de stad. Zijn buik was opengesneden. De ingewanden van Patrick waren er half uitgerukt en de dader heeft zijn hart in zijn mond gepropt. De keel was doorgesneden op traditionele wijze, een lange horizontale streep, twee korte verticale streep en een dwarsliggende streep over elkaar heen.

Een vergelijking met de moord op Patrick Lemning is die van de Afrikaanse toeriste Zaula Karmani. Zaula werd deeps teruggevonden in een rioleringspijp. Haar ledematen waren verspreid door de stad gevonden. Ook zij werd met hetzelfde teken op haar keel terug gevonden.

De jongen op het bankje begint te vermoeden dat er meer aan de hand is. Hij wordt uit zijn droom gehaalt door een luide gil gevolgd door een harde plons. Was dat gegil van Geanette? Toen zag hij inderdaad dat het om zijn vriendin ging. Helemaal naakt, vol schrammen. Op haar buik een pentagram gesneden en ook op haar keel hetzelfde teken. De jongen eilde weg van die verdoemde plek, weg van het gevaar. Te laat. Nog voor hij vijf stappen heeft gezet wordt hij van achteren vast gegrepen bij zijn keel. Hij voelt een mes in zijn rug. Bloed spat uit zijn rug en hij blijft maar bloed uitspugen. Hij werd zwakker en zakte op de grond neer, terwijl zijn belager over hem heen stapte. Voor hij het kon beseffen wat er gebeurde werd hij door een tweede man uitgekleed. De tweede man had een groot slagersmes bij zich, waarmee hij de jongen levend castreerde. Het laatste wat er te horen was in die omgeving, was een gedempte knal en een gesmoorde kreet. De twee slachtoffers werden de volgende middag gevonden door een wandelaar met zijn hond. Ook de jongen met hetzelfde teken en met een loden kogel in zijn hoofd.

Tot nu toe zijn er enkele vermoedens geweest over wie het zou hebben gedaan, maar niemand is echt aangehouden. De moordenaar is zelf waarschijnlijk al overleden, of leeft in veiligheid zonder schuld.

(heb de zware dingen weggelaten)
datum 23-03-14 09:50
reactie 441
mandy2468
Vandaag paardrij wedstrijd. Geeen zin in
datum 23-03-14 09:53
reactie 442
Patros-Fibros
Hoezo niet Mandy?
-
Summer, als pedo zijn een ziekte is ben je zelf ook ziek. Jij zegt elke dag wel een paar keer dat je verliefd op me bent terwijl ik minderjarig ben.
datum 23-03-14 10:00
reactie 443
liezai
Mandy, hoezo niet?! Wij hebben zometeen de Pas De Deux! Heb er wel zin in

Goedemorgen iedereen!
datum 23-03-14 10:37
reactie 444
Verwijderde gebruiker
Het is wat je een goede morgen noemt. Ik word letterlijk gestalkt en ik kan haar nummer niet blokkeren. Ochtend begint ge-wel-dig

Goedemorgen voor de rest dan maar ;s

Zodadelijk wiskunde hoofdstuk 7 en 8 doen (eigenlijk enkel 7, 8 is super makkelijk) en wat bekijken voor geschiedenis, en dan zijn we alweer ongeveer klaar voor vandaag
datum 23-03-14 10:41
reactie 445
liezai
Daarom wens ik je een goede morgen toe

Succes!
datum 23-03-14 10:43
reactie 446
mandy2468
Omdat ik bang ben dat paardlief weer rare dingen gaat doen zoals de vorige keer en omdat er veel mensen komen kijken en ik dat niet wil.
Lisan wij hebben gewoon f proefjes
datum 23-03-14 10:45
reactie 447
liezai
F proefjes... Lang geleden Misschien ook weer ens 1tje gaan rijden, als ik mijn witte broek nog pas
Ajoh, er kan van alles fout gaan, steigerend paard, op hol geslagen paard, you never know... Succes!
datum 23-03-14 10:48
reactie 448
mandy2468
Haha ik doe pas f4 hoor :p als ik mijn promotie punt heb ga ik naar f5.

De vorige keer smeet mijn paardlief mij tegen de bakrand aan waardoor ik een week niet kon lopen en mijn knie nu soms nog voel :p. En op dit schatje ga ik vandaag weer. Maargoed de lessen gingen altijd goed dus het zal wel goedkomen ik maak me graag druk om niks xD
datum 23-03-14 10:49
reactie 449
liezai
haha, drm Mandy! Komt goed joh! Wil wel horen hoe het ging!
datum 23-03-14 10:52
reactie 450
mandy2468
Komt goed! Misschien post ikwel ff een foto ;p.
Ugh ik haat die wedstrijd kleren xD over 10 minuutjes weg
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [8]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.