Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
En ik zal u dan een goedgemutste smoothie toesturen voor eenzame ouderen. Misschien word er er dan blij van |
| reactie 302
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Sneu Witje - Ik wil trouwens wel een sjaal van BVB en een muts van BMTH |
| reactie 303
|
|
|
Hahah omg patros dies goed Of wat dacht je van sneummer offeeh nee geen idee xD Sneuwitje rocks xD |
| reactie 304
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Frozen is denk ik de mooiste film na It's A Kind Of A Funny Story .. Ben blij dat ik niet de enige janker ben |
| reactie 305
|
|
|
Ik vind in de klas janken echt vreselijk xD Iedereen kijkt je aan enzo. Vooral als ik die film totaal voel en zij helemaal niet heel vervelend |
| reactie 306
|
|
|
Dat had ik met It's a kind of a funny story. Het gaat over een instelling waar mensen met zelfmoordideeën en snij problemen zitten, ook al is het een komische film, ik moest huilen en niemand begreep waarom. Ik wou het hen niet uitleggen .. |
| reactie 307
|
|
|
Ja.. Ik had het met ''tot op het bot'' gelukkig wist die docent ervan en liet me ff uit de klas gaan. Maar je moet maar niet een onsympathieke docent hebben die het ook niet wilt begrijpen ofzo |
| reactie 308
|
|
|
Ik voel me heel mislukt sorry als ik niet meer echt reageer .. Ik was net 2 weken clean |
| reactie 309
|
|
|
Je bent niet mislukt, echt niet. Iedereen heeft ups en downs en je kan niet verwachten dat je gelijk 1 jaar clean kan zijn. Het gaat met kleine stappen. Dus voel je niet mislukt echt niet |
| reactie 310
|
|
|
Cyberbully en Bully zijn gewoon films die normale mensen raken - Oh en als het kan, wil je ook even een trui maken met "I <3 EMO" erop? |
| reactie 311
|
|
|
Dankje Mandy, maar toch. Ik had ook gewoon nee kunnen zeggen tegen mezelf |
| reactie 312
|
|
|
Je zegt niet zomaar even nee tegen jezelf. Dat weet je vast net zo goed als ik |
| reactie 313
|
|
|
Nah, het enige waarom ik nu blij mee ben is dat ik alles ver weg gestopt heb, gezorgd dat het bloeden stopte en nu ga ik maar wat internetten om het te vergeten. Ik mag niet blijven neerzitten :-/ weer voor twee of meer weken gaan dan maar |
| reactie 314
|
|
|
Summer je bent echt een streep over gegaan alweer. Je moet geen grapjes maken over dit soort dingen. Want hoor jij iemand lachen? NEE niemand vind dit grappig. Ik word hier boos om wss is dat je doel, dan heb je die nu bereikt en mag je nu kappen. Stop met grapjes maken over dit soort dingen want dit is echt niet grappig |
| reactie 315
|
|
|
Een paar dagen geleden zat je man nog op zakenreis, eentje van 3 dagen? Jij had het er eerst altijd over dat wij pedo's waren, hoe zit het bu daarmee? |
| Naar boven | |