Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik weet het patros, ik bedoel iedere dag tot ie er is. |
| reactie 272
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Esmée... Haat de mensen die gehaat willen worden! Word ook weleens uitgemaakt voor h**r of sl*t. Ben er eigenlijk wel aangewend... En Evi, veel plezier! |
| reactie 273
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik word nog steeds gestalkt via sms *zoekt blokeerknop* .. |
| reactie 274
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Bij mij meestal h**renkind, t*m*r, kkrkop, t*f*skind, t*r*ngleier... Je raakt er aan gewent - Geen enkele onvoldoende op m'n rapport Niet verwacht |
| reactie 275
|
|
|
Gefeliciteerd Patros! Waarom moeten mensen anderen uitschelden?! Wees gewoon aardig tegen iedereen, wordt het een stuk gezelliger van! |
| reactie 276
|
|
|
Zeg dat tegen mijn klas en je wordt in elkaar geslagen 'omdat je een kkrmongool helpt' -.- Was er maar een andere school waar ik heen kon -.- |
| reactie 277
|
|
|
Dat is wel vervelend... Ben ik eens blij dat ik niet zo'n k*t klas heb... |
| reactie 278
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik hou van het gebouw. Maar de rest van mijn school is k*t. Ik wil niet naar school, of nee ik wil naar Pica (ik val in herhaling I know) .. |
| reactie 279
|
|
|
geef niet Esmée, bij mij moet je dingen herhalen anders onthoud ik het niet |
| reactie 280
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Als mensen je uitschelden, betekent dat dat ze niemand anders hebben om over te praten. Waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers op jullie, Esmée en Patros Al begrijp ik natuurlijk wel dat het niet fijn is als mensen telkens opnieuw zulke dingen zeggen... Vreemd ras zijn we toch hé. Met 'intelligentie' als ons enige sterke punt, ja Wadde... |
| reactie 281
|
|
|
Evi, met je eens... Het zegt meer over hen dan over jullie. Eigenlijk willen ze jullie ermee naar beneden halen, dat dus betekent dat jullie boven hen staan |
| reactie 282
|
|
|
"Don't be a hero, it's too heavy to get help" "Have no fear, have a beer" "The less friends you have, the more you can have. The more friends you have, the more you can lose" "Not everything you lose is a loss" *quote-spam - Gister haatte je ons nog bijna allemaal |
| reactie 283
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Pfft vandaag cyberbully op school gekeken. Heb hem al 4 keer gezien maar kreeg weer tranen in mijn ogen. Ik word zo boos als mensen uit mijn klas dan lachen omdat ze zelfmoord wilt plegen en schreeuwt dat ze dood wilt.. Ze weten gewoon niet hoe het voelt als je zo graag dood wilt en iemand je tegenhoud. Ze doen er zo luchtig over, echt blegh. En Esmée zo gaat het precies ook op onze school vreselijk. Stertke!! |
| reactie 284
|
|
|
Kijk om www.viooz.com Staan alle films op die er zijn |
| reactie 285
|
|
|
Of je kijkt gewoon effe bij de genres?? viooz.co/genre/ |