Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 211
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
"Als je me niet ziet staan ga ik zitten. Als je me niet ziet zitten ga ik liggen. Als je me niet ziet liggen val je plat op je bek" "Where I go to when I go die? To Hell. There are very nice peoples and I think you will be the first one I shall see there" - Farrohk Bulsara De juiste loopt recht naar je hart |
| reactie 212
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, zo dan :s Lisanne; www.goodreads.com/quotes Haha, ik bekijk die pagina veels te vaak :s |
| reactie 213
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
"I never think of the future- it comes soon enough" Einstein Die zijn ook goed xD Bedankt voor die site!!!!!! "Keep talking, someday you'll say something intelligent" |
| reactie 214
|
|
|
Graag gedaan xD ^^ |
| reactie 215
|
|
|
If you die in an elevator, be sure to push the up button |
| reactie 216
|
|
|
Ik las zo'n foto van 10 dingen die je MOET doen in een lift, en 1 was; Verkleed je als de duivel en vraag aan iemand "Ga je mee naar onder?" :s |
| reactie 217
|
|
|
Do not take life too seriously, You'll never get out of it alive Hahaahahahaha ga ik eens proberen |
| reactie 218
|
|
|
"Er zijn drie soorten mensen op Aarde. De mensen die wel kunnen tellen en de mensen die niet kunnen tellen" "Als je bij Slochteren melkvee houdt kun je altijd nog gaan gandelen in milkshakes" Do I ever met my idol? Yes, everytime when I take a look at Mirrors" |
| reactie 219
|
|
|
Of laat je pen vallen, NIET oprapen, en als iemand hem opraapt 'dat is mijn pen!' schreeuwen The best girls name has got to be Holly, because it's pretty much Oli with a H - Oliver Sykes |
| reactie 220
|
|
|
Leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| reactie 221
|
|
|
Kwam je niet toe met 'Leuk!' ? Patros, die laatste is zoooo jij xD |
| reactie 222
|
|
|
Hahahahahaha... Je kent me slecht maar toch goed xD Maarre ga slapen mensen! Tot morgen! |
| reactie 223
|
|
|
Zo vroeg o.o Maar oke, slaapgoed Lisanne ^^ |
| reactie 224
|
|
|
Gesprek tussen mij en wiskundeleraar: "Kan ik op je rekenen dat je morgen bij 20 bent?" "Zie ik eruit als een rekenmachine?" "Nee" "Hoe wilt u dan op me rekenen?" Gesprek tussen mij en leraar Nederlands: "Waarom heb je het werk niet af? *haal schouders op* "Als er iemand de schouders ophaalt ben ik het, niet jij" "Maar meneer, waar haalt u die schouders dan vandaan?" |
| reactie 225
|
|
|
Wat ben jij toch geweldig met leraren xD |
| Naar boven | |