Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 226
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Een gabber (echt compleet kaal) vroeg me wanneer ik naar de kapper ging, antwoord: "Als ik jou zo zie kan ik beter nog even wachten, voor het geval mijn kapper ook de trimmer pakt in plaats van een föhn" - Ehm... Even voor de duidelijkheid, Mirrors is een horrorfilm :-*. Maar zonder die film zou ik het ook nog zeggen ja - Gesprek tussen mij en lerares Engels: "You watch horror right?" "Yeah, what's wrong with that?" "Nothing. But do you know a good psy-horror movie?" "Look at Mirrors, then you start to yell" het duurde zo'n 10 min om haar uit te leggen dat ik de film bedoelde -.- |
| reactie 227
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mhahaha Mijn zus is zo een idioot -,- Geen zin om het uit te leggen, maar wat een idioot -,- |
| reactie 228
|
|
|
Dat heb ik dus ook met m'n zus -.- |
| reactie 229
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Daar zijn zussen voor toch? Zou niet weten wat mijne anders doet xD |
| reactie 230
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Broers zijn anders ook niet alles... Zeker niet als ze autisme hebben |
| reactie 231
|
|
|
Ik wil een broer :-/ Altijd al een 'grote broer' gewild :s Of ik wil een zoon, ik weet zelfs al hoe ik hem wil noemen (twee namen zelfs xD) En zijn opvoeding, guess which music Ik ga slapen iedereen, goedenacht |
| reactie 232
|
|
|
Let me guess: bandgerelateerde namen? |
| reactie 233
|
|
|
Nah ja :s Mitch of Lucas (Mitch weten we allemaal wel, Lucas vind ik een hele mooie naam Maar nu ben ik echt mijn nest in, na een halve liefdesverklaring van een paginaliker xD |
| reactie 234
|
|
|
W8 wut? Op EIOR? |
| reactie 235
|
|
|
Jaah, bij de admin picture ;3 Vind het best raar, virtueel op een rare psychologisch niet totaal sporend meisje vallen xD Freddy heet hij ^^ Ik zie plots dat ik Patros nog moet opeten van Summer, lolp. Summer, schrijf mijn naam in het vervolg juist wil je .. Esmée, niet esmee. Dankje -.- Dan ben ik NU slapen |
| reactie 236
|
|
|
Je spoort echt niet Esmée, je bent ook heen trein |
| reactie 237
|
|
|
Mondeling Frans neeuh .. xD |
| reactie 238
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, en hoe ging je mondeling?! Hoe gaat het met iedereen?! Goedemiddag trouwens |
| reactie 239
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Goedenamiddag Met mij is alles goed |
| reactie 240
|
|
|
Best oke :s "Wat wil je voor je verjaardag?" 'Je veux des posters.' Van welke band? 'Black Veil Brides' *Natuurlijk met zo'n geweldig Frans accent "Wat voor stijl is dat? Rock ? Metal ? Nee zeker." 'Si ..' En voor de rest nog iemand die lachend op me afkwam; "Waarom noemen mensen je verslaafde emo? Emo's zijn depri en snijden toch? Dat doe jij zowieso niet ! Haha." 'Moet je mijn pols zien en mijngedachten hebben?' en dan lopen ze weer weg -.- |
| Naar boven | |