Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 181
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
uhmm... eigenlijk niet |
| reactie 182
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Het boek is in het begin inderdaad langdradig, maar al bij al vond ik het een zeer boeiend en intrigerend verhaal Het gaat over hoop, geloven en volhouden wanneer de wanhoop nabij is. Het is ook een vrij psychologisch verhaal en daar houd ik wel van - Emma, mijn naam is Evi |
| reactie 183
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Neeh... Oh wacht jawel, Ik ben vandaag weer als dik beschouwd! Waarom niet.. Da was zo bij frans: Er waren 4 kinderen, die elk een hobby hadden, en mijn naam was daar ook bij. En die Emma (die in da boek stond) speelde alleen maar playstation. En toen zei een jongen die 2 rijen achter mij zit: Ja, da kunt ge ook wel aan Emma haar gewicht zien. En toen zei da meisje schuin achter mij: Da zegt ge nie hè, alsjeblieft! En toen heb ik da tegen mevrouw van frans gezegd _ Ah ok, Hey Evi ;D |
| reactie 184
|
|
|
owww... Maarre ik ga eten! Tot zo! xx |
| reactie 185
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja.. _ Ciao xx ik ga ook weg ciao xx |
| reactie 186
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Summer ik heb nog een moordzaak voor je . Je eigen, want oeh de "emo's" komen je vermoorden als je niet ophoud met dat kinderachtige gedoe. Je doet alsof je een volwassen vrouw bent maar volwassen vrouwen reageren niet als kinderachtige baby's. Mocht je toch een volwassen vrouw zijn dan zou ik echt overwegen om me op te laten nemen in een gesloten inrichting want als je wenst dat iemand zichzelf ophangt is dat de beste plek voor jou. Ik heb al weer veel te veel tijd besteed aan jou en dit bericht, maar ik moest dit gewoon even kwijt. Misschien niet volwassen om toch nog te reageren maarja daar ben ik ook een kind voor. ----------------- Vandaag een 7,2!!!!!!! Voor wiskunde Een 6,7 voor aardrijkskunde en een 6,0 voor geschiedenis gehaald |
| reactie 187
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ben te lui om alles terug te lezen, Summer, fuck mesnen die zegge ndat andere zich moeten ophangen. - Emma, ik antwoord je sms'n niet meer, dat weet je, maar nee, dat is niet mijn lip piercing, ik heb er geeneens een. Het is Natasha's lip. - Terug :s |
| reactie 188
|
|
|
Ben er weer Mooie cijfers Mandy! |
| reactie 189
|
|
|
Welkom Lisanne |
| reactie 190
|
|
|
Dankje Esmée! Nog wat te vertellen?! |
| reactie 191
|
|
|
Nope, niet echt, blij met mijn rapport, meer niet :s |
| reactie 192
|
|
|
Fijn! Was het goed?! |
| reactie 193
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik krijg vrijdag pas m'n rapport, sta wel goed volgens mij - Ik zoek mijn nest maar op, ik voel me niet goed >.< |
| reactie 194
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
De lucht is zo oranje-roos-rood achter de kale bomen met daarboven nog een tikkeltje blauw. Ik hou van zonsopgang en -ondergang - Goede punten dan, Esmée? - Hallo Lisanne |
| reactie 195
|
|
|
80 procent :s Oke, bijna een onvoldoende op Aardrijksunde, maar die gast is goed gek. Hij noemde me 'voorbeeldige leerlinge' en zo van die rare nest en noemde ons de hele les 'liefjes' en hij haat ons oodhard, dus ja xD - Patros, awh beterschap |
| Naar boven | |