Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 1006
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Haha xD Ik vind ouders en zusjes allemaal vervelend -_- |
| reactie 1007
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Men moet zich niet te veel identificeren met muzikanten en kunstenaars in het algemeen. Ik weet nog toen KoRn een andere weg in sloeg, dat men begon van "What have you done with the KoRn I know! You ruined the music". Dat komt dan doordat men het gevoel heeft dat hij ook maar enig deel uitmaakt van het kunstwerk. Wij zijn slechts luisteraars, we zijn op geen punt gelijken aan de muzikanten en daar moeten we ons naar gedragen. //Bart is weer (veel) te serieus |
| reactie 1008
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Haha bart maar je hebt wel gelijk Nu ga ik, want moordvrouw kijken en hier op zitten werkt niet echt |
| reactie 1009
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
@Mandy, yep. En veel plezier xD Besef plots dat mijn reactie tegen mijn zus echt best gemeen was .. Die man kan er ook niets aan doen, ik wou hem daarmee niet mogen aanzien. Mijn zus heeft me al teruggenomen met een Andy commentaar die drie keer zo gemeen was. Nu staan me ongeveer quite. |
| reactie 1010
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Te herkenbaar... |
| reactie 1011
|
|
|
Nowww of zussen die Eurosong selecties kijken .. Saai als weet ik veel hoe xc |
| reactie 1012
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Alsof GTST kijken met mijn zus zo leuk is -.- |
| reactie 1013
|
|
|
The Sky is The Limit, ook gezellig om met en zus te kijken die dzn hele tijd roept: ' Ik wil ook zo rijk zijn, ik wil die schoenen, ik wil die hond, ik wil die tas, ik .. ' |
| reactie 1014
|
|
|
"Ga werken als je rijk wil worden" Nu al zin in morgen -.- |
| reactie 1015
|
|
|
Damn, ben Aardrijkskunde glad vergeten ! Moest het weer van de afgelopen drie dagen bijhouden, weet iemand hoe je teruggaat in de tijd met een weersite ? Stomme ik |
| reactie 1016
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
^ Het was koud, afgewisseld door warm. Tamelijk bewolkt maar de zon brak later op de middagen wel door. Np. Morgen moet ik met alle verheven diepzinnigheid die mijn hart draagt over een reeks literaire werken gaan praten. Of, in minder verheven woorden: Morgen Nederlands mondeling #knallen |
| reactie 1017
|
|
|
Bart, bedankt, maar ik moet met temperatuur en al. Ik schrijf wel over *Dit is zo niets voor mij* Ik heb denk ik het rotste humeur dat ik ooit heb gehad Een meisje dat ik (via internet) ken kent een jongen die in Rusland woont, en hij gaat hoogstwaarschijnlijk worden vermoord omdat hij homo is .. Kon ik maar IETS doen |
| reactie 1018
|
|
|
Das inderdaad kut Esmée |
| reactie 1019
|
|
|
Het is vreselijk. Ja, ik heb even iemand nodig :-/ |
| reactie 1020
|
|
|
Niks nieuws dat je chaggie bent. Haal rustig adem en chillax Je bedoelt zeker Holika Dahan? Dat is de dag voor Holi en die valt dit jaar op 17 maart |
| Naar boven | |