Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 616
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Omdat ik een of andere rekentoets moet maken ofz -,- |
| reactie 617
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gezellig xD Herhalingstoets Natuurwetenschappen morhen, ik moet nog beginnen, maar I don't care, eig. is het zo makkelijk. En Franse bijvoeglijke naamwoorden -,- Lisanne, meisje uit m'n klas was heilig overtuigd dat het waar was .. |
| reactie 618
|
|
|
Het niveau begint erg snel te dalen op jouw school -,- |
| reactie 619
|
|
|
Patros, ja, vandaag de punt-komma grap weer, ik heb genoeg van alle kinderen op school (buiten twee dan) en een meisje vind mij geweldig, ik ben haar 'beste vriendin' maar het is niet wederzijds, en als ik schreeuw dat ze me gerust moet laten, doet ze dat NOG niet :-/ Dan is ze van 'Oh Esmée, ik vind jou ook leuk, beste vriendin' oh bah -,- |
| reactie 620
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, sorry Esmée kan je niet komen redden |
| reactie 621
|
|
|
Morgen mag ik over Kurt vertellen Na drie keer Steve Jobs, een keer Hannelore Knuts en een basketballer mag Cobain wel eens, iemand die NIET door iedereen gekend is. Ze gaan zowieso raar doen als ze de foto van Kurt en en z'n eyeliner zien :'3 |
| reactie 622
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Ieder zijn smaak toch?! Beter dan dat iedereen elke dag het zelfde doet en draagt.... Lijkt me verschrikkelijk |
| reactie 623
|
|
|
Hetzelfde dragen --> Steve Jobs (hij droeg toch altijd hetzelfde xD) En Kurt staat met eyeliner |
| reactie 624
|
|
|
Met wyeliner? Dafuq? :/ |
| reactie 625
|
|
|
Patros, ja hoor cdn.acfrg.com/i/400_572_fit_ffffff__png/ACfrG/productpics_fullsize/8/850197.jpg |
| reactie 626
|
|
|
Oh my... o_O - Een jongen in m'n klas: "Waarom luister je naar Nirvana? Die vent is toch allang dood." zelf luistert ie naar Michael Jackson. Oh ja, die staat ook nog op hetodium -,- |
| reactie 627
|
|
|
"Waarom luister je Nirvana" - vragen krijg ik ook zo vaak. "Die gast was gek, zat aan de drugs en pleegde zelfmoord, goed voorbeeld." Dan is Andy ook geen voorbeeld, hij rookt echt veels te veel, Ashley eet veel te veel kauwgom, Austin is ook geen voorbeeld, hij zat in de gevangenis, .. Wel, Rihanna zit ook aan de drugs, AMy Winehouse, .. Het zijn niet alleen de 'slechte zangers' .. |
| reactie 628
|
|
|
Zo'n beliebertje zei dat ook eens tegen mij. Wil je daarmee zeggen dat Justina een goed voorbeeld is? Een chauffeur in elkaar slaan en drugs gebruiken, be real |
| reactie 629
|
|
|
Beliebertje xD Direction; "wat vind jij leuk aan die rare bands van je, ze zijn zo simpel en saai." Euhmmm ja tuurlijk, wat is 1D dan ? |
| reactie 630
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ik vind 1D nog wel leuk, laten we ajb met een beetje respect over alle soort muziek praten |
| Naar boven | |