Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 451
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
hahahaha, moderne paddenstoelen |
| reactie 452
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wel, ik heb vandaag denk ik drie kilo paardenposters in de vuilbak gegooid, paardenbeeldjes de doos in voor te verkopen, heb nog maar 1 beeldje omdat hij heel erg op een overleden paard lijkt, paardrijspullen ingepakt en ja, ik ben er klaar mee xD Nu heb ik meer plaats voor andere spullen |
| reactie 453
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, paardenbeeldjes zijn hier ook verledentijd behalve mijn gewonnen bekers dan Maar moet ff weg, doeg! |
| reactie 454
|
|
|
Ik ga ook iets doen ofzo, naar buiten, later ^~^ |
| reactie 455
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Vanavond naar een of andere Stonerrock band in het plaatselijke rockcafé. Dat beloof een leuke avond te worden. |
| reactie 456
|
|
|
Veel plezier Bart - Nu wilt Bulletproof Love van Pierce The Veil niet meer uit mijn hoofd -,- |
| reactie 457
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hallo, alles goed hier? Was leuk bij opa |
| reactie 458
|
|
|
Alles goed ja En met jou ? |
| reactie 459
|
|
|
Mooi Met mij ook goed. Morgen werkdag-samenzijn in Ruddervoorde, zin in. ga er lekker op de fiets heen, wordt lekker weer |
| reactie 460
|
|
|
We gaan morgen ook fietsen Maar nu moet ik nog uitleggen wat grunge is, en dat is moeilijk, het is ontstaan uit rock en het gitaargeluid van heavy metal. Nevermind word gezien als hoogtepunt in de grunge. Pfff, maar oke, het is toch leuk om te doen, ik heb zelf voor Kurt gekozen ;D |
| reactie 461
|
|
|
Leuk, waarheen? |
| reactie 462
|
|
|
Gewoon, ik weet niet, maar 17 kilometer *nu al medelijden met mijn rug, mijn stuur staat veels te laag* maar 17 km gaat wel, 50 km is mijn meest |
| reactie 463
|
|
|
Lekker |
| reactie 464
|
|
|
Gewoon, wat rond, ik weet het niet meer, het is al drie jaar geleden Maar toen was ik moe xD |
| reactie 465
|
|
|
Oh |
| Naar boven | |