Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mja, komt beetje op het zelfde neer. Doet me ook beetje denken aan 'geen zorgen', oftewel 'hakuna matata' |
| reactie 422
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Tja. Maar ik moet weg, mijn ouders gaan vertrekken en ik ga even tekenen en dan nog wat op mijn mobiel zitten. - Computer afsluiten na Hollywood Undead, hoeveel beter kan je eindigen |
| reactie 423
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Veel plezier dan |
| reactie 424
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
"Alternatief" is meer dan een genre. Als je naar metal luistert is dat sowieso alternatief. Ik ben realistisch over mijn muziek; ik snap dat de meeste mensen het niet leuk zullen vinden en mijn ouders al helemaal niet. Dat maakt ze geen slechte ouders, ze hebben gewoon een wat minder vreemde smaak. Je niet begrepen voelen is vaak iets wat in essentie neer komt op het niet begrijpen van wie je zelf bent. Zeker als je jong bent is dat een probleem; je moet nog ontdekken wat je leuk vindt en wie je bent. Het ene moment ben je helemaal gek van die band, het andere moment kijk je terug op wat je een jaar geleden leuk vond en nu niet meer leuk vind. Dit alles zorgt voor ofwel onzekerheid, of juist een heel egoïstisch gevoel waarin je je niet kan voorstellen dat iemand anders het niet met je eens is. Hoort allemaal bij de vroege pubertijd. |
| reactie 425
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Luister je alleen klassiek en opera dan? Jazz is de vader van alle muziekgenres tegenwoordig, behalve van klassiek en techno |
| reactie 426
|
|
|
Ik snap niet wat je probeert te zeggen, ik luister naar van alles van Kraftwerk tot Burzum. Wat ik wil zeggen is dat als je metal luistert, een genre wat met opzet provocatief is, je niet vreemd moet opkijken wanneer andere mensen er negatief op reageren. Dat is namelijk het hele punt van provocatief zijn. |
| reactie 427
|
|
|
Ooit een metalband gezien die zich ruig gedraagt? "Als je naar metal luistert is dat sowieso alternatief. Ik ben realistisch over mijn muziek" Alsof wij nooit realistisch zijn. Wat is jouw mening over metalheads trouwens? Ik ben sowieso nooit begrepen, dus welke vroege puberteit zie jij eigenlijk? |
| reactie 428
|
|
|
Doe allebei kalm, alsjeblieft .. Bart probeert alleen te zeggen dat het niet het meest 'normale' is en dat negatieve reacties dus te verwachten zijn. En jou snap ik ook Patros. Niet begrepen zijn heb ik al sins ik heel klein ben, dus ben er wel aan gewend, ben al blij dat mijn tante zowat de oudere mij is. |
| reactie 429
|
|
|
Je interpreteert alles wel heel negatief Patros. Je haalt een verkeerde boodschap uit mijn berichten. Die aannames daar kan ik niks mee, ik ben een metalhead en ik vind niet dat jullie (weet niet eens wie je bedoelt) "nooit realistisch" zijn. En ja, ik ken ruige metalbands (wederom Burzum) maar ik weet niet wat dat er toe doet. Esmée heeft het punt wel goed in één zin samengevat eigenlijk. |
| reactie 430
|
|
|
Alleen naarmate je ouder wordt krijg je steeds meer dingen die blijven hangen, waardoor je altijd een basis houdt. |
| reactie 431
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Zo filmpjes weer een beetje bijgewerkt, zondag waarschijnlijk nog even langs bij de paardjes om nog meer foto's en vooral filmpjes te maken want daar hebben we echt te weinig van xD |
| reactie 432
|
|
|
Summer, dat is jou mening dan, ik ben er best zeker van dat deze muziek een voorkeur van mijn verdere keuze zal beïnvloeden. En wat is er mis met emo's, het zijn ook gewoon mensen, net als scenes, goths, .. dus ik zie geen probleem. |
| reactie 433
|
|
|
En in dance muziek zie je alleen maar mensen die zich doodzuipen. Nee, het is allemaal werkelijk niet zo zwart-wit. Een forum biedt kans voor echte discussies. Whatsapp een stuk minder. |
| reactie 434
|
|
|
Elkaar vermoorden ? Heb je het nog steeds over YOLO van SS ? Ja, daarin schieten ze op de leden. Maar heus niet alle clips. Bart, je hebt gelijk, whatsapp is ook irritant .. |
| reactie 435
|
|
|
Ik interpeteer het zoals ik wil, IDGAF wat je daar over denkt. Dat negatieve is omdat ik de laatste tijd nogal geprikkeld ben door haat -en verdrietgevoelens. Ik heb gewoon een k*tgevoel de laatste tijd, trek je er niet te veel van aan Ik zal echt nooit de bands laten vallen die mijn leven hebben gered en die dat nu nog steeds doen. Ik had het over gedrag van bandleden, niet de muziek. Burzum is wel één van de betere blackmetalbands. Goed, Brian Huge Warner geeft zich echt tot het satanisme gekeerd, maar dan zie ik nog steeds niet waarom metal in een verkeerd daglicht wordt gezet. - Summer, als Christen of Katholiek mag je ook wel naar bijv black -of deathmetal luisteren. Het gaat niet om de lyrics maar om de muziek en het verhaal erachted. Daarbij zijn er ook Christelijke en Katholieke bands die dit genre speelt. Wat is het verschil tussen een emo en een hippie? De muziek. Iedereen op de wereld is gelijk maar toch ook anders. Iedereen is anders maar toch hetzelfde. |
| Naar boven | |