Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 436
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Beetje naïef dit. Oh, en Burzum heeft een aantal kerkverbrandingen en de dood van de gitarist van Mayhem op haar naam staan. Know your classics. |
| reactie 437
|
|
|
FROYO Berichten: 16 |
goedemorgen allemaal... |
| reactie 438
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedemorgen, zometeen lekker naar opa toe in Utrecht Appen, die functie heb ik niet eens |
| reactie 439
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Summer, als je het allemaal niet oke vind, blijf dan weg van het topic ? Metal is niet satanisch, of wat dan ook, je moet begrijpen wat ze zingen. Iedere lyrics heeft een verhaal. Daarom dat ik het zo graag luister. En zoals Patros zei, het verschil tussen emo en hippie is de muziek (en de stijl van kleding, in sommige gevallen) maar daarover vervelend doen is hetzelfde als een geloof afkraken, iedereen is goed. En ik zit op mijn mobiel, omdat ik nu eenmaal niet altijd op een computer kan. |
| reactie 440
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ff srs, hoe in vredesnaam richt je €5000,- schade aan in een hotelkamer? - Dan ben ik maar naïef, ik ben tenminste mezelf. Deal with it |
| reactie 441
|
|
|
Hoi dat is een hele knust om je zelf te blijven en als dat lukt zoals je zeg dan zeg ik heel erg knap van je... |
| reactie 442
|
|
|
Dat vraag ik me nu dus ook af xD - Mooi gezegd |
| reactie 443
|
|
|
latoyafox ik weet niet hoe het werkt sorry |
| reactie 444
|
|
|
Het spijt me, maar wat weet je niet ? Ik had het tegen Patros, niet tegen jou En als je het kan onthouden mag je ook Esmée zeggen, hoor. |
| reactie 445
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Heey! Alles goed hier?! |
| reactie 446
|
|
|
Heey Lisanne, ja hoor, heb zonet mijn kamer verbouwd Eigenlijk spullen weggegooid en meubels verschoven xD |
| reactie 447
|
|
|
Netjes! Mij krijg je niet zo ver Serieus, mensen lopen al in topjes en korte broeken?! Zo warm is het toch niet?! |
| reactie 448
|
|
|
Lisanne, ik heb zo opgeruimd dat mijn vader zegt dat 'ik het kind in mezelf vaarwel heb gezegd'. Allerlei spulletje weggegooid, idiote beeldjes, tekeningen, .. Teddyberen xD Allemaal weg ermee. De zolder op. Serieus, zo warm is het inderdaad niet. Lange broek, BVB shirt, pull en hoge Converse achtige laarzen bij mij. Maar oke, lange mouwen draag ik zowieso altijd :-/ |
| reactie 449
|
|
|
Nou zit hier met een trui en een spijkerbroek, met extra dikke sokken eronder xD Ik slaap met een teddybeer xD |
| reactie 450
|
|
|
Ik heb nu dus echt alle teddyberen op zolder steken xD - Wel, mijn zus is weer dom -,- We hebben van die zonnernergie lichtjes in de tuin, en ze steken nu onder de boom, zegt mijn zus: "Wat zijn dat?" Ik zeg: "Moderne paddenstoelen." en nu gelooft ze het ook echt -,- |
| Naar boven | |