Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Het is gewoon een familie fietstoch, dus nee xD |
| reactie 467
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ook leuk |
| reactie 468
|
|
|
Nope xD Maar ik moet mee TV kijken, ik kom straks nog wel |
| reactie 469
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou, ik in jouw geval.. Veel kijkplezier |
| reactie 470
|
|
|
Is er nog iemand wakker .. ? |
| reactie 471
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Dat was een extreem vette avond. Was wel raar, voor het eerst was ik niet degene met het langste haar. |
| reactie 472
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Waar woon je eigenlijk, Bart? |
| reactie 473
|
|
|
Welkom terug dan Ik heb altijd het kortste haar Ik ga slapen, 'er accu raakt weer op' en heb morgen fietstocht :-/ |
| reactie 474
|
|
|
Gister naar m'n oma geweest, kreeg alleen maar commentaar op mijn haar -,- |
| reactie 475
|
|
|
Dat ken ik wel .. of moeders die zeggen dat je naar de kapper moet omdat je haar 'te lang word' (wat is er te lang aan tot net boven je schouders?!) Het vervelendste zijn Spaanse buurmannen die je glas halfvullen met sangria met de woorden: "Je bent daar oud genoeg voor" en daarna mét je moeder over je kleding en oogkleur gaan praten -,- |
| reactie 476
|
|
|
Precies dat met het haar ja - Ik wil ook nog wel ewns sangria proberen : - Why the heck over je oogkleur?? |
| reactie 477
|
|
|
Er zat verdomd veel alcohol in :-/ - Ja, serieus, ik weet niet waarom, want speciaal is het niet, maar oke. Oh en de buurman was bezig over dat 'kleine Esmée' (ben even groot maar kom) apart is, vroeger waren alleen de hippies raar. Zegt genoeg -,- en hij vond mijn schoenen maar niks xD |
| reactie 478
|
|
|
Wat je niet kent is raar voor mensen xD - Mijn tante noemt mij ook nog klein en ik moet al naar beneden kijken om haar te zien -,- |
| reactie 479
|
|
|
Ik ben misschien niet de meest voorkomende 'soort', maar het zou toch simpelweg niet klinken; "Esmée houd van roze en Justin Bieber" (deze zin zeggen we nooit meer) "Esmée houd van zwart en Oli, Vic, Jaime, Mike, Tony, Andy, Ashley, Jake, Austin, Cc, Mitch, Kurt, .. " klinkt beter Wel, oke, ik ben vaak groter met 1 m 72 -,- Oma is anderhalve kop kleiner xD |
| reactie 480
|
|
|
Ik ben 1,68 - Heb vandaag uit verveling CD's ontworpen. Resultaat was opzich wel goed |
| Naar boven | |