Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Laat AAGATG es aan je moeder horen, weet ze wat hard is - Zeg volgende keer "Af, in je mand!" |
| reactie 392
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dan gaat ze lopen vrees ik - Wel, ze is zo raar dat ze serieus in een mand zou gaan liggen -,- |
| reactie 393
|
|
|
Doe dan, heb je ook wat rust - Dafuq?? |
| reactie 394
|
|
|
Ja, mijn zus is denk ik een klein beetje erg gek in haar hoofd -,- En dus mijn meest gebruijte zin naar haar 'Niet genoeg aandacht thuis ?' en zij is van: "Nee, jij kijkt nooit om naar mij" -,- |
| reactie 395
|
|
|
"Kijk in de spiegel en je snapt waarom" |
| reactie 396
|
|
|
Naah, daar is ze net te goed voor Edit; nee, je hebt gelijk, haar BMTH opmerking van juist ging ervover -,- |
| reactie 397
|
|
|
Net te goed? Wat zei ze dan? |
| reactie 398
|
|
|
Dat 'die volgetatoeëerde' net een mishandelde hond is die niet kan zingen, en een lelijke kraak in zijn stem heeft, en dat de rest van de leden de nest verpesten. |
| reactie 399
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
heey, Hoe gaat ie met iedereen?! |
| reactie 400
|
|
|
Hee Lisanne, beter als gisteren in ieder geval ^^ |
| reactie 401
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Dat is fijn om te horen, Esmée! - Met mij gaat het goed, hoe gaat het met jou, Lisanne? - Straks vertrek ik op groepsweekend met de scouts! Heb er veel zin in |
| reactie 402
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Rustige dag vandaag Veel plezier Evi |
| reactie 403
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Dankje Nathan, dat komt wel in orde! |
| reactie 404
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik denk dat als je naar alternatieve muziek luistert, je ook niet verbaasd moet zijn als andere mensen het niet even leuk vinden als jij, Esmée. Je moet er niet te veel mee bezig zijn wat anderen vinden. Gisteren tot 4 uur Der Prozess gelezen, voor m'n Duits lijst. Goed boek. |
| reactie 405
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Veel plezier Evi! En fijn om te horen Esmée! Waarom wordt er altijd gecontroleerd, als ik mijn huiswerk niet heb gemaakt?! |
| Naar boven | |