Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 1021
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik vind bijvoorbeeld dat er een beetje een negatieve sfeer hangt naar mensen met een andere muzieksmaak dan de hoofdposters hier. Misschien dat men hier daarvoor nog wat moet opgroeien ofzo, maar als iemand Bruno Mars wil luisteren mag dat en dan moet je ze in hun waarde laten. Ook wanneer je erachter zet "...maar ieder zijn eigen mening", is het nog lullig het af te kraken. Met die anonimiteit bedoel ik dat het niet veilig is mensen te ontmoeten waar je nog zo weinig van weet. Maar misschien kennen sommigen elkaar al een stuk beter dan ik weet. |
| reactie 1022
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het is - vind ik persoonlijk - één van de beste topics die er zijn - Meeting is ontmoeting, dan leer je elkaar beter kennen |
| reactie 1023
|
|
|
Ja ik weet dat je bij een meeting mensen leert kennen. Maar voor hetzelfde geld is een van de mensen hier een pedofiel of weet ik veel wat. Ik ben trouwens 3 jaar ouder dan jij, "Bartje" is niet gepast. |
| reactie 1024
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bart, we kennen elkaar al lang genoeg. En als je toch enkel komt op irritant te zijn, ga dan maar gewoon. Het was gezellig.tot jij binnenviel. |
| reactie 1025
|
|
|
Sorry hoor maar jullie roepen hier toch een vervelende sfeer op. Als er iemand ook maar een beetje tegen jou in gaat dan zit je al "Ga maar weg". Das niet hoe het werkt in de wereld. |
| reactie 1026
|
|
|
Srry, ben dr inmiddels al aan gewend omdat je er anders nooit iets over zegt :$ Maar die negatieve sfeer die jij ziet zijn de echte gesprekken met inhoud die jij meer wilt zien. Ik heb anders nog nooit afkraking voorbij zien komen in 6 series lang |
| reactie 1027
|
|
|
Patros, ik zit hoger met berichten Bart, alsjeblieft, niemand maakte hier een probleem van. |
| reactie 1028
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Weet je wat ik morgen ga doen? Lekker uitslapen en nadien leren voor mijn theoretisch rij-examen. Dat wil ik namelijk in de loop van deze week afleggen Ik hoop dat ik ga slagen! |
| reactie 1029
|
|
|
Misschien verwacht ik gewoon wat anders van een forum dan jullie. |
| reactie 1030
|
|
|
In het communisme werkt het ook zo Bart, en jij begint me nu ook te irriteren met je onnodige commentaar |
| reactie 1031
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik vind het hier geen negative sfeer. Oké soms is het misschien 'depressief', maar sommige mensen willen nou eenmaal hun hart luchten, hun verhaal kwijt, steun zoeken. En dat mag ook hier toch? |
| reactie 1032
|
|
|
Succes Evi Bart, open dan zelf een topic 'voor mensen als jou' |
| reactie 1033
|
|
|
Kun je mij net voor de meeting even redden van mijn ouders Evi? |