Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 991
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Of we spreken gewoon dichter bij huis af (Antwerpen of Turnhout, of Hasselt) maarja, das voor de Noorderlingen weer lastig verhaal waarschijnlijk |
| reactie 992
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hasselt ^~^ Wel, tja, dit is echt lastig xD |
| reactie 993
|
|
|
Hasselt is ook een stad toch, zoiets als Turnhout? Dus ik denk dat er ook wel leuke dingen te doen zijn |
| reactie 994
|
|
|
Nathan, neeeeh, echt ? -,- ik woon in een deelgemeente van Hasselt, ik ga naar school in Hasselt, ja ik ken het daar xD |
| reactie 995
|
|
|
Nee, ik dacht aan je 'smiley'-ding te zien dat je Hasselt maar niks vond |
| reactie 996
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik woon drie km van de kust, wat moet ik sms'en? "Ik ga even naar de meeting in Hasselt. Ben over 7 uur terug. Zoniet, lees dit bericht opnieuw" |
| reactie 997
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Jah, gaat werken! Maar anders reuze skypegesprek zoals Esmée eerder zei? Dat is toch al een begin? |
| reactie 998
|
|
|
Patros, xD nu ga ik neer van het lachen, sorry xD Nathan, dat is mijn happy face smiley *diepbeledigd* Wel, misschien als ij het lief vraag dat ik toch mag xD maar dit is allemaal zo onmogelijk :/ nee, nee bekijk positief, het is mogelijk, Esmée ! |
| reactie 999
|
|
|
Lastig he, een geschikte locatie vinden |
| reactie 1000
|
|
|
Evi, misschien heeft niet iedereen Skype :s *ik wel* Nathan, jaah joh xD |
| reactie 1001
|
|
|
Ik denk toch dat Utrecht het meest haalbaar is, of anders Antwerpen. Er gaat een trein vanuit Amsterdam naar Antwerpen en die stopt in Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, en Roosendaal |
| reactie 1002
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb geen Skype nee - Of ergens in Noord Brabant anders? |
| reactie 1003
|
|
|
Antwerpen, Ooh dan vraag ik meteen Katrien mee *oknee xD, ze is gewoon een Antwerps meisje van m'n fb.pagine Dan kan ik mijn neven stalken xD |
| reactie 1004
|
|
|
Voor mij is NB ook goed |
| reactie 1005
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Dit forum lijkt mij nog veel te anoniem voor zulke meetings. Ik vind trouwens dat het best wat inhoudelijker mag worden hier... Wat minder slowchat en wat meer echte gesprekken. Niet iedere keer weer over dezelfde bands, niet iedere keer weer geruzie tussen twee mensen etc. Probeer te zorgen dat ook nieuwelingen zich thuis kunnen voelen hier. |
| Naar boven | |