Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 1006
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Stad = een verzameling kledingwinkels plus rommel die meiden lijk mij niets vinden. Klein stuk stad = paar winkeltjes met posters en cd's, droom voor mensen lijk mij |
| reactie 1007
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mja, als ik in stad kom let ik nooit op de kledingwinkels eig. Dan geniet ik lekker van de mensen om me heen en als het lekker weer is, geniet ik van het goeie weer, ... |
| reactie 1008
|
|
|
Maar jij bent een mensenmens |
| reactie 1009
|
|
|
Maar ik vind het ook leuk om naar gebouwen te kijken of bijv. in spannende steegjes lopen. In Brussel vlakbij Grote Markt is er nogal een smal steegje |
| reactie 1010
|
|
|
Smalle stegen stinken en liggen vol peuken. Vind ik toch. Ik vind gebouwen kijken enkel leuk elders, de Notre Dame, de Sint Pietersbaseliek in Venetië, ik wil ooit het Vaticaan zien |
| reactie 1011
|
|
|
Tja, het heeft wel iets vind ik. Het ruikt niet lekker natuurlijk maarja, het hoort er wel gewoon bij Ja, dat ook. Vooral in vreemde (buitenlandse) steden is dat leuk |
| reactie 1012
|
|
|
Haha die heb ik beide al gezien Ben al op de eifeltoren geweest xD |
| reactie 1013
|
|
|
Mooi uitzicht zeker? Behalve als er smog is. Atonium ben ik wel vlakbij geweest, toen was ik bij Amerikaans Theater. Inlachsessie FC De Kampioenen. Mini-Europa wil ik ook eens doen |
| reactie 1014
|
|
|
Niet doen, mini-europa is een afrader xD toen wij er waren, werkte drie kwart niet en was het bemost en vuil. Misschien is het veranderd nu |
| reactie 1015
|
|
|
Hoe lang is dat geleden? |
| reactie 1016
|
|
|
4 jaar geleden misschien xD Maar ik ga slapen, anders leef ik niet morgen. Slaapgoed Nathan. |
| reactie 1017
|
|
|
Oke Slaapwel en succes morgen, maak er een leuke dag van |
| reactie 1018
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Goeie middag iedereen! |
| reactie 1019
|
|
|
Goede middag Lisanne, alles goed? |
| reactie 1020
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
o ja hoor! De dansvoorstelling ging wel, op een ernstig schrik moment na... Hoe gaat ie met jou? |
| Naar boven | |