Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 1036
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
http://www.1001gedichten.nl/gedichten/93106/het_schorer-virus/ Zo ziet het virus er ongeveer uit Gezellig op de bus dan |
| reactie 1037
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha, allez dan xd Excursies vind ik ook altijd super tof Enkel de busreis is altijd de hel, ben namelijk snel wagenziek Vandaag was het leuk om naar school te gaan. Verkleed je als nerd en je gaat je voelen als een nerd |
| reactie 1038
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Leuk gedicht Nathan! Moet eten! |
| reactie 1039
|
|
|
Dank je Lisanne Ja, dat is ook precies mijn mening over excursies |
| reactie 1040
|
|
|
Smakelijk Lisanne |
| reactie 1041
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Maar ik wist al veel over de excursie :S Dus ik verveelde me en mijn rug deed zeer van het staan |
| reactie 1042
|
|
|
Ik krijg altijd pijn in mijn benen als ik te lang sta Evi, dank je wel voor je reactie |
| reactie 1043
|
|
|
Ah, dat is wel vervelend. In het 4de jaar zijn wij naar Brussel gegaan en dan mochten we zo zelf rondlopen en moesten we de bundel invullen en alles opzoeken, super tof! Want we waren 2 uur eerder klaar en die tijd mochten we gebruiken om gezellig te gaan shoppen ;D yw Nathan ;d |
| reactie 1044
|
|
|
Wel, niet dat het belangerijk is, maar mijn bijnaam op school is ook wel eens 'De Zitter'. Ik ga zitten wanneer ik kan, welfs al is het midden in een Brussels park, midden in een zaal in het Dali museum (Dali, ja, die stomme I kan ik niet |
| reactie 1045
|
|
|
Vrij rond lopen is nog altijd het leukste |
| reactie 1046
|
|
|
Esmée, jij met je luie kont (mopje eh) Ik kan zelf ook midden op de speelplaats gaan zitten of tegen de muur naast een klaslokaal of gewoon thuis op de grond naast de mand van de hond |
| reactie 1047
|
|
|
Evi, haha |
| reactie 1048
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als dat zebrapad loopt, ga er dan eens achteraan |
| reactie 1049
|
|
|
Omdat zebra's hip zijn, duuh ;d Bij ons rijden er regelmatig kei droog auto's door de dreef en op de speelplaats. En dan moet je als leerling maar opzijspringen en zien dat je niet overreden wordt |
| reactie 1050
|
|
|
Ben je weer melig ja |
| Naar boven | |