Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 1021
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Hallo iemand hier? |
| reactie 1022
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Jep ikkeeee! Hoe gaat het Mandy? |
| reactie 1023
|
|
|
Goed, ben nogal moe. Gisteren 4 1/2 uur over het strand gelopen. Vandaag gesprongen met ze xD Dat put wel uit. Maargoed. Hoe is het met jou? |
| reactie 1024
|
|
|
wel lkkr, de dansvoorstelling ging wel, op 1 moment na... |
| reactie 1025
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
vertel ons het moment, je zei er al 2 keer iets over :3 excursie was best saai .. Op de bus was het leuker, Ward is gewoon om je dood te lachen |
| reactie 1026
|
|
|
Haha, nou één van die mannen klom van het podium en uiteraard zat ik (omdat er verder geen plaats meer was) op de 1e rij met mensen, en ging hij bij het meisje naast mij op haar schoot liggen en wilde bij mij zijn hoofd kwijt. Maar dat liet ik niet gebeuren ik ben heel snel opgeschoven... En toen vroeg hij ons ook nog eens het podium op... Maarja, de rest van de zaal had lol! Fijn dat je je excursie weer overleeft hebt! |
| reactie 1027
|
|
|
Hahaha Lisannne xD En ja, ik heb h'm overleefd (^.^)/ |
| reactie 1028
|
|
|
Happy you! xx |
| reactie 1029
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom was het saai Esmée? |
| reactie 1030
|
|
|
Omdat ik het Atomium niet zag (Eerste vraag die ik domme blondine stelde toen we Brussel binnenreden: aar is het Atomium ?!) en omdat ja, ik zag wel echte mummies en zo, maar het dinomuseum ben ik al geweest :S |
| reactie 1031
|
|
|
Ahzo, en wat is er zoal gebeurd op de bus? |
| reactie 1032
|
|
|
Excursies met school zijn toch negen van de tien keer saai? xD Daar zijn ze toch voor |
| reactie 1033
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hèhè, meer dan een half uur later lezen ben ik weer bijgebeend Ik heb een vraagje, wat is dat fameuze virus waar iedereen het over heeft? |
| reactie 1034
|
|
|
Excursies vond ik altijd wel leuk, vooral omdat je eens geen schoolwerk hoef te doen, en je bent eens ergens anders dan in een dom schoollokaal Mooi Evi |
| reactie 1035
|
|
|
Wel, Ward (jongen uit een andere eerstejaarsklas) en ik zijn best wel goed bevriend, dus we deden de hele tijd raar enzo, over bands, en hij natuurlijk vals als en kat zingen xD nathan gebruikt overdosis smiley's dus noemen we het het Schorer-virus ;D Dan gebruik je er ook te veel |
| Naar boven | |