Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 976
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Oki tot zo dan, maybe ben ik dan al vertrokken Aardbei is goed ja! Vond ik trouwens ook wel. de vorige was niets aan.... |
| reactie 977
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Vooral de echte elektrocore en dubstep nummers van The Browning zijn echt goed - Mijn familie (een derde ofzo) wordt bang om de namen van SS, ST, HSB, MM en AGATG (MM: Marilyn Manson. AGATG: Arsonists Gets All The Girls. HSB: Heaven Shall Burn. SS: Suicide Silence. ST: Suicidal Tendencies) |
| reactie 978
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Was vorige zo slecht dan? Ik ga er zo ook vandoor. Heb zometeen weer Hebreeuwse les, gezellig |
| reactie 979
|
|
|
Nathan; O leuk veel plezier! En ja was bijna in slaap gevallen en dat heb ik niet snel bij een dansvoorstelling... misschien moet ik maar eens aan wiskunde beginnen *zucht* |
| reactie 980
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oei, moest het wel heel slecht zijn dan Dank je wel Succes met wiskunde |
| reactie 981
|
|
|
Thanks, zal ik nodig hebben! Voor als ik jullie niet meer spreek: slaaplkkr luitjes! |
| reactie 982
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, de namen van 'mijn' (klinkt zo vreemd xD) bands zijn niet eens 'duivels' ofzo, maar mijn familie vlucht al. En als ze vragen wat is SWS, BVB, SS, AA, BMTH, BOTDF (hun vind ik niet wauw |
| reactie 983
|
|
|
Die van mij ook niet, suicide is zm, zo duivels als een bijbel. Arsonist is brandstichter, kan iedereen zijn. Marilyn Manson is een kruising tussen Marilyn Monroe en de Manson-brothers (= groep seriemoordenaars) en Manson was gelovig. De zanger van die band is Joods. Heaven Shall Burn heeft een duivelse titel, maar de bassist en de zanger zijn Christelijk. Niets is duivels wat ik luister |
| reactie 984
|
|
|
Ze schrikken gewoon op een of andere manier van de namen. En m'n moeder blijft me treiteren met e naam Biersack (het klinkt zo dom volgens haar) en met Kurt Cobain (dat ze een dode stiefzoon heeft -,-) The Browning hebben ze wel zo lief gemaakt als een poedel, mijn familie noemt het De Brownie .. |
| reactie 985
|
|
|
Als je hoofdpijn krijgt van je moeders gezaag, zeg dan "Ik heb Cobain" Biersack is wel wat vaag, maar Vos is ook zo normaal -,- Brownies zijn goed. The Browning is The Brownie, dus is The Browning ook goed - Ben nu opeens een oude pedo van 16. Kan ze niks beters bedenken als pedo en slet, niet echt hoogbegaafd. |
| reactie 986
|
|
|
Ik haat de Cobain grap, die hoor ik ook te vaak Niets tegen Vos jij, ik kies er ook niet voor, en ik moet mijn mond leren houden straks kennen jullie mijn hele leven xD |
| reactie 987
|
|
|
Patros; als dat al oud is, is het grootste gedeelte van de bevolking bejaard... |
| reactie 988
|
|
|
Ik ben paranormaal begaafd, zij is paranoia |
| reactie 989
|
|
|
tja, diep triest eigenlijk... Misschien moeten we haar aanraden eens langs de huisarts te gaan?! Misschien heeft die een oplossing voor haar problemen, ben bang dat ze die hier niet gaat vinden... Nou ben ik hier weer, ipv aan mijn wiskunde... |
| reactie 990
|
|
|
Welkom terug Ik mag nog een halfuurtje blijven En Nathan heeft me serieus ziek gemaakt met smileys xD - Wel, ik ben ZO op de hoogte van bandleden dat ik niet eens wist dat Vic's broer de drums en achterground stemmen doet xD |
| Naar boven | |