Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 901
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Esmée (ik weet je naam nog steeds Nathan; Het is een prachtige dag, nou maar hopen dat het morgen ook zo is... |
| reactie 902
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Lachen is dat he, mensen die vallen Ja, van mij mag het de hele week zo blijven |
| reactie 903
|
|
|
De hele winter nog als het aan mij ligt... |
| reactie 904
|
|
|
De winter is gelukkig bijna weer voorbij |
| reactie 905
|
|
|
Jeej lente! Opzich ook wel weer jammer, wordt het weer korte broeken tijd... : ( |
| reactie 906
|
|
|
Vind ik wel leuk, korte kleren, zonder jas Is me trouwens opgevallen dat de topic van Depri is verwijderd |
| reactie 907
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ja, en de topic van Lucas over Depri |
| reactie 908
|
|
|
Ja, heb het gezien. Is wel prettig zo eig. |
| reactie 909
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, hoe kon je het raden over de filmpjes xD - Lisanne, ja, ik doe er zo lang over, waarom zei ik het anders Korte broeken tijd, bah, haat het ook, ik hem nooit een short, als ik er een hab, ik het bijna herfst xD Op school is het eerder de 'te korte rokken' tijd, ook gezellig -.- - Nathan, wo grappig is het nu ook weer niet, het ziet er belachelijk pijnlijk uit xD |
| reactie 910
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik zou het posten en toen was jouw bericht er net voor. En jou kennende gaat het over piercings, bands, tats of geverfd haar |
| reactie 911
|
|
|
Ja, je zou het maar zelf moeten meemaken he |
| reactie 912
|
|
|
Je kent me echt serieus te goed xD En bands, ik ben mensen echt zat, iedereen doet alsof het Black Veil Andy en Pierce The Vic, Sleeping With Kellin, .. is |
| reactie 913
|
|
|
Haha, ben niet zo van die korte broeken (rokken of jurken draag ik HELEMAAL nooit) moet ik mijn witte melk flessen weer showen... Krijg je gewoon hoofdpijn van als je ernaar kijkt... |
| reactie 914
|
|
|
Ga je binnenkort ook lekker in de zon liggen, wordt je vanzelf bruin (of rood) |
| reactie 915
|
|
|
Lisanne, niet zo gemeen over jezelf ! Iedereen is mooi En ik haat gewoon jurken en rokken, op gebied van kleding, gewoon een jeansbroek |
| Naar boven | |