Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dat is geweldig slim van hem xD - Vandaag heeft iemand met een passer de davidster op mijn arm geschreven -,- En hij heeft me mooi op een kras van mijn pols gewezen tijdens plastische, maar gelukkig lette niemand op hem xD |
| reactie 542
|
|
|
depri Berichten: 26 |
Freak |
| reactie 543
|
|
|
Depri, serieus, wat is je hele bedoeling ? Mensen zo vaak mogelijk kwetsen ? Zelfs al ben je depressief, dat neemt je vriendelijkheid niet weg .. - Slaap goed iedereen ^~^ |
| reactie 544
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo, weer een nieuwe dag. De zon schijnt en de lucht is blauw. Ik krijg echt lentekriebels op die manier |
| reactie 545
|
|
|
Koud en nat bij mij Maar hopen dat het beter weer wordt. Waarschijnlijk wel |
| reactie 546
|
|
|
Vast wel, morgen wordt het gewoon 13 graden Gisteren alvast de lente/voorjaar ingewijd met een lekker ijsje met slagroom van de pas-geopende ijssalon |
| reactie 547
|
|
|
Jij en ijs/taart/snoep/wafels/.. Komt nooit goed xD Wel, ik heb een ijssalon een straat verder, ook altijd leuk Maar zo ben ik ook wel. ijs in de winter en warme dranken in de zomer xD |
| reactie 548
|
|
|
Snoep mag je weglaten, behalve chocolade Ja, dat kan. Er zijn er die gewoon warme koffie drinken zomers Net wezen kijken in een huisje in Houthave. Is een leuk huisje, mooi gelegen in het kleine dorp, aan de rand. Mooi straatje ook. |
| reactie 549
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Wat leuk Nathan! Ik ben vandaag met de mama wezen shoppen op zoek naar lelijke kledij Volgende week is het de week van de 100 dagen bij ons op school en dat is feest voor de 6de-jaars. We verkleden ons de hele week elke dag in een ander thema en vrijdag geven we een show voor de 5de-jaars en daarna krijgen we ontbijt aangeboden door school en dan mogen we naar huis Voor het thema Proud To Be Fout heb ik echt geweldige kleren gevonden |
| reactie 550
|
|
|
Ik heb een geweldige trui gevonden voor gewoon En 100 dagen, bij ons heet het Chrysostomos Nathan, Houthave of Houthalen ? *Houthalen zou je verdomd kort zijn geweest xD* |
| reactie 551
|
|
|
Ja, ik hoor heel veel van vrienden over de 100-dagen. Waarom is dat nooit in Nederland? |
| reactie 552
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Cool Esmée, wat voor trui is het? Wat doen ze bij jullie op school tijdens de 100-dagen? ;d |
| reactie 553
|
|
|
Esmée. Echt Houthave Maar Houthalen ligt wel dichter bij familie in Roermond |
| reactie 554
|
|
|
Springbok, het is een trui met een landschap op :S Ik kijk wel of ik er iets foto van vind. Nathan, mijn grootouders wonen in Houthalen xD |
| reactie 555
|
|
|
Leuk |
| Naar boven | |