Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zi mag ik het lezen |
| reactie 422
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Pff, ik voel me beter vandaag Alleen mijn moeder al een vijftigtal keer met haar ogen laten draaien xD "Esmée, Fuck Everything in de ochtend, dat is geen muziek !" Maar wat ik ook opzet is niet goed, A7x is te 'hard' voor 's morgens, Suicide SIlence is gewoon raar 's morgens .. Waarom snappen moeders muziek nooit ;D |
| reactie 423
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zet dan Good Mourning op. Klinkt hetzelfde als good morning |
| reactie 424
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi dat jij je beter voelt Zet anders het liedje 'begin de dag met een dansje' op, het is zacht en toch vrolijk Nee, alle gekheid op een stokje; jij moet gewoon draaien wat jij leuk vind, waarmee jij je prettig bij voelt. Dan leert je ma (je) muziek maar snappen, toch? |
| reactie 425
|
|
|
Ze gaat het nooit leren, echt nooit Nathan, je kunt gewoon niet van Eros Ramazzotti naar mijn stijl overstappen Patros, maar Fuck Everything is een goed liedje xD |
| reactie 426
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
Vinden jullie liedjes van een beetje bekende zangers ook niet leuk? offee een beetje wat vrolijks? :-) xx |
| reactie 427
|
|
|
Ik heb daar de laatste tijd ook aan gedacht, en eerlijk, nee, gewoon niet John Legend - All of me, kom op, veels te saai. Bruno Mars, heb ik hem ooit goed gevonden, raar .. En 'onze' muziek is niet altijd negatef of niet-vrolijk. - Mijn dag is echt al heel goed, ik ben al drie keer van mijn stoel gevallen van het lachen (serieus letterlijk |
| reactie 428
|
|
|
okeej kan |
| reactie 429
|
|
|
Het enige waardoor ik nog steeds niet word begrepen is waarom ik een 'Purdygirl' ben xD Klasgenoten vinden Ash gewoonweg eng |
| reactie 430
|
|
|
Lachen is gezond |
| reactie 431
|
|
|
Ik keek filmpjes over BVB |
| reactie 432
|
|
|
Oke leuk |
| reactie 433
|
|
|
Succes esmee met die toetsen!!! X |
| reactie 434
|
|
|
Nathan, heb ik ook gedaan - Amdptjee, sorry ij vergeet je naam steeds *shame*, dankjewel xx |
| reactie 435
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Er is bestwel veel muziek die ook s'ochtends te waarderen is hoor Black Mountain, The Beatles, Atomic Rooster, Tool, Kataklysm (instrumenteel), dat zijn maar een paar namen. Ik houd best wel van ruige metal, maar s'ochtends heb ik liever wat chillere muziek, en dan bouw ik het door de dag heen op tot ik met Burzum mee sta te schreeuwen |
| Naar boven | |