1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [5]

datum 17-02-14 22:18
reactie 391
Verwijderde gebruiker
Dankje.
Ik weet weer hoe het voelt met een fake smile door het leven te gaan .. ergste gevoel ooit.
datum 17-02-14 22:33
reactie 392
Patros-Fibros
Erger dan de angst om een waardevolle vriend te verliezen aan zelfmoord? Of dat je beste vriend overlijdt aan k@nker? Of je enige steun en toeverlaat letterlijk zien te overlijden?

Geloof me, ik ken de fake-smile, en ik vond het fijn. Een fake-smile laat zien dat jij je sterk houdt, dat jij gewoon door blijft knokken voor iets in je leven. Mensen krijgen een fijn gevoel als ze zien dat het goed met je gaat. Door te faken zijn ze mij gaan accepteren hoe ik ben, nu is het fake er vanaf. Omdat ik durf te laten zien dat je mij niet kunt uitroeien.

Elke keer als ik mijn pesters zie begin ik sowieso te lachen, omdat ze er niet tegen kunnen dat ik vrolijk ben. Kleed je eens als een echte emo zodat je bewijst dat ze niet veel inhoud hebben.
datum 17-02-14 22:39
reactie 393
Verwijderde gebruiker
Ja, ik geloof dat het nogal zeer doet ja.
Ik wou dat ik je ook kan helpen, maar bij mij vind je ook altijd een luisterend oor
Al heb je aan Patros en Emma ook goede hulp, ik kan het maar voorstellen he
datum 17-02-14 22:39
reactie 394
Verwijderde gebruiker
Ik weet dat dat allemaal 1000 X zo erg is ..

Pfffh .. Ik kan het gewoon niet aan als ze vragen: "Hoe gaat het" want dan zeg ik met die fake smile goed hoor, maar tuurlijk als ze vragen echt, dan kan je gewoon zo de tranan in mijn ogen zien staan. Ik ben en blijf wie ik ben, en echt, het doet me niets want iedereen denkt. Maar het lachen lukt niet.
datum 17-02-14 22:45
reactie 395
Patros-Fibros
Dus je weet dat de angst om jou te verliezen elke dag groeit en daarmee mijn verdriet ook?

Als ze vragen of het echt zo is, gewoon eerlijk vertellen. Het lucht op en je krijgt de respect die zo'n mooi meidje als jij verdient.
datum 17-02-14 22:52
reactie 396
Verwijderde gebruiker
Ja, ik ga er van uit dat je vriendinnen dat vragen 'hoe gaat het?' Aan hen kun je toch je hart luchten? En dan krijg je ook van hen de nodige steun denk ik zo
datum 17-02-14 22:53
reactie 397
Verwijderde gebruiker
Het spijt me, Patros, het was nooit de bedoeling dat mensen om me gingen geven. Het spijt me dat ik je verdriet laat groeien. Ik zal echt mijn best doen er het beste van te maken. En volgens mij heeft mijn tante me door, ze vroeg me laatst of ik me vaak misbegrepen voel enzo .. En damn .. mijn kussen is helemaal nat

Nathan, ik heb geen vriendinnen buiten Emma.
datum 17-02-14 22:56
reactie 398
Verwijderde gebruiker
En kun je er niet met je tante er over praten? Ik geloof dat zij je wilt helpen en steunen
datum 17-02-14 23:01
reactie 399
Patros-Fibros
Je tante en Em kun je toch wel vertrouwen?
Het geeft niet. Als je maar weet dat ik altijd om je blijf geven en dat ik er altijd voor je zal zijn
datum 17-02-14 23:03
reactie 400
Verwijderde gebruiker
Nathan, ze begrijpt me helemaal, dat is waar, ik ben eigenlijk haar jongere versie .. ze is Rammstein gek, ze vind The Browning and Black Veil Brides goed .. Zwart is haar lievelingskleur. Misschien vertel ik het haar binnenkort.

Patros, je hebt weeral gelijk en weeral dankje :S
datum 17-02-14 23:06
reactie 401
Verwijderde gebruiker
Zeker vertellen aan haar. Want het kan echt deugd doen. Ik geloof dat er gewoon een last van je schouders valt
datum 17-02-14 23:10
reactie 402
Verwijderde gebruiker
Maar ik wil niet dat ze het tegen haar man of mijn ouders verteld ..
datum 17-02-14 23:15
reactie 403
Verwijderde gebruiker
Tja, dat zou ze dan eventueel beloven dan, om het niet door te vertellen.
Een echte vertrouwenspersoon vertelt niks door, zelfs al is de vertrouwenspersoon een familielid
datum 17-02-14 23:16
reactie 404
Verwijderde gebruiker
Ik zie wel .. niet deze weken, misschien over een maand ofzo. Ik heb eerst tijd nodig er zelf goed over na te denken.
datum 17-02-14 23:17
reactie 405
Patros-Fibros
Het is geen gelijk hebben, het is gewoon schrijven uit ervaring
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [5]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.