Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Misschien wat onduidelijk van me maar het was bedoeld op zo'n manier van "dat dacht ik altijd, tot ik dat niet meer dacht" Vroeger was dat mij eens verteld, inmiddels snap ik dat het allemaal wat ingewikkelder is, maar ik irriteer me soms wat aan dat gedoe van die subgenres waar emo's/gothic's/scene zich toch wel een beetje naar gedragen. Eigenlijk een soort alternatieve mainstream, dan kan je juist weer niet jezelf zijn. Al snap ik ook wel dat het leuk is bij een groep te horen, iedere keer dat ik erachter kom dat iemand metal luistert of stoner is (hoop dat ik dat mag zeggen hier) dan voelt het direct alsof ik een band met ze heb Ik ben nu al twee weken mesvrij, maar dat zal ook wel weer komen denk ik. |
| reactie 377
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik ga slapen, ben doodop. Tot morgen (: |
| reactie 378
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Bart ik snap geen ene fuck meer van je en waarschijnlijk wil ik dat ook niet (is dit gemeen? Vast wel want ik ben een bitch) eerst zeg je dat je t niet snapt. En dat alle mensen die snijden emo zijn. Nu zeg je dat je wel alles snapt en dat je 2 weken clean bent.... en je zegt dat je een band met "dat" soort mensen hebt maar je je er ook aan irriteert. T is et 1 of t ander. |
| reactie 379
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Back off bitch! Just Chillex. Maar je hebt n punt. Bartje spreekt zichzelf nogal tegen |
| reactie 380
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Als er geen innerlijke discussie is ben je ook maar kortzichtig, hoor ik mezelf nog zeggen. Maar ik denk dat ik daar te ver in door schiet. Een grote warboel. |
| reactie 381
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Moeilijk onderwerp/discussie |
| reactie 382
|
|
|
Tot en met morgen zit ik thuis .. "Ze is heel erg gestresseerd, weet u de oorzaak, mevrouw? Als dokter kan ik geen oorzaken zien." Ze zag gelukkig niet dat ik gewoon depressief achtig ben. Maar ik ken de oorzaak. Rothumeur. Ik haat dokters |
| reactie 383
|
|
|
Moeilijk Esmée, maar dagen thuis blijven is ook niet zó slecht, kun je alles mooi op een rijtje zetten. En daarna flink tegenaan gaan IJssalon in Brugge is weer geopend, dat betekent dat de lente er aan komt |
| reactie 384
|
|
|
En het betekent dat ze aan jou zo'n€30,- per week verdienen |
| reactie 385
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha, is Nathan zo'n ijsboefer? |
| reactie 386
|
|
|
Patros, ik weet dat je nog een bericht ofzo van me in je inbox hebt staan, maar ik moet je even iets vertelle nwat me heel zwaar ligt :-/ Nathan, nah, het is niet goed, ik denk te veel na. Gewoon hele dag muziek luisteren en Adventure Time tekenen |
| reactie 387
|
|
|
Ik denk dat ik inderdaad 6 dagen in de week even langskom daar ja Nee hoor, maar ijs (en ik neem vooral milkshakes daar) wel erg lekker, dus ben wel degelijk een ijsboefer Esmée: tja, het ligt er aan hoe je het bekijkt. Als het met mij niet goed gaat of als ik me even depri voel, denk ik ook (teveel) na. Maar de volgende dag gaat het altijd wel weer beter |
| reactie 388
|
|
|
Denk er eens aan om niet te denken, ik denk dat dat helpt |
| reactie 389
|
|
|
Nathan, ik kan niet zingen mijn moeder is ook ziek Patros, sorry als ik je lastig val met pm's in korte tijd Emma (als ze het leest), ja, ik geloof echt wat hij tegen me zei. |
| reactie 390
|
|
|
Oei, nee dan zou ik maar toch niet zingen als ik jou was. Mja, ik hoop echt dat het vlug weer goed gaat met je, en dat je lekker in je vel zit |
| Naar boven | |